Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vi gör vårt bästa för att han ska trivas hos ossHan trodde väl att G-Shock var en sexleksak vår käre @Imre.
Vadå trodde? Min ena G-shock har ju inbyggd vibratorHan trodde väl att G-Shock var en sexleksak vår käre @Imre.
Trots värmen , inte så här illa som väl ärFan. Det är en tråd som diskuterar parfym!
Vart är denna värld på väg? Finns viktigare saker att diskutera. Som tex hur doftar era armhålor idag?
Forhoppningsvis battre efter en dusch. Just nu tror jag att det inte alls luktar parfym.....Fan. Det är en tråd som diskuterar parfym!
Vart är denna värld på väg? Finns viktigare saker att diskutera. Som tex hur doftar era armhålor idag?
Bottelera (är det ord?) den vätska du kan kräma ur. Släng på en fin etikett. Boom! MoneymakerForhoppningsvis battre efter en dusch. Just nu tror jag att det inte alls luktar parfym.....
Det är i Löt det händer
Bottelera (är det ord?) den vätska du kan kräma ur. Släng på en fin etikett. Boom! Moneymaker
Första skörd av svett?Då var säsongens första skörd här
Jäkligt nära! Kondens men same sameFörsta skörd av svett?
Finns det en liten parfymtråd?Låt stå!
Det kan omojligen stamma...ligger ju 12 tomma flaskor har!. Jag skyller pa Fred
Kanske är en bra tråd att starta "Den stora dusch-tråden"Forhoppningsvis battre efter en dusch. Just nu tror jag att det inte alls luktar parfym.....
Vem fasen är Fred?!Det kan omojligen stamma...ligger ju 12 tomma flaskor har!. Jag skyller pa Fred
Yes, för de som bara vill lukta lite gott.Finns det en liten parfymtråd?
@Chuck du kanske kan lura frugan att det står en dunk kondens bakom ACn men vi vet alla att det där är hembränt.Jäkligt nära! Kondens men same same
Sponsrat av blod, SVETT och tårar@Chuck du kanske kan lura frugan att det står en dunk kondens bakom ACn men vi vet alla att det där är hembränt.
GulligtYes, för de som bara vill lukta lite gott.