Man får ju hoppas att hon inte blev sotis…….. ok ok…. jag vet….Undrar hur raffis förklarade för frugan sen varför snoken var svart av sot??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man får ju hoppas att hon inte blev sotis…….. ok ok…. jag vet….Undrar hur raffis förklarade för frugan sen varför snoken var svart av sot??
Man får ju hoppas att hon inte blev sotis…….. ok ok…. jag vet….
Just sånt tror jag är jättebra om man inte lägger ut på sin instamaticsida
Semester igen För tredje gången på 14 dar
Fyfaan vad orattvist!Semester igen För tredje gången på 14 dar
Nu råkade jag ju tacka ja till att bli arbetsledare veckan innan mina 3 veckors semester som jag fått bryta två ggr redan.Hur f×n får man sparken 3ggr på 14 dagar, inte ens jag har ju lyckats med den bedriften.
@roosterman s arbetsgivare.Hur f×n får man sparken 3ggr på 14 dagar, inte ens jag har ju lyckats med den bedriften.
Svarar på mig själv.. Den där gubben var ju riktigt kulSemester igen För tredje gången på 14 dar
Jag känner honom!Svarar på mig själv.. Den där gubben var ju riktigt kul
Det dar ar riktiga barndomsminnen.Jag känner honom!
Gaus , Roms og Brumund DahlDet dar ar riktiga barndomsminnen.
Nagon mer som minns denna sommarlovsserie...?
Torsdag klockan 21.00 tv7 och Katrine Moholt på.
Finns risk att @OddD kommer flytta till Norge inom kort känns det som
Och så har dom ju gjort den helt fantastiska julkalendern "Nissene på låven"Jobbade 3månader i Norge (Fredrikstad och Oslo) 2008.
Var ju trevligt och bra in i plånboken.
Norrmännen har mycket sköna humorserier och musik.
Som svensk kunde man köra med att "Jag er inte sjuk, jag er Svensk.
Och komma undan med det mesta.
Blev lite orolig. Hur var rehab?@Staafen Jag lever än, hur är det med dig din gamla fladdermus?
Jodå, det gick bra tills jag kom ut. Nu är man på det igen. Dock har dem kommit på att jag är ett hopplöst fall så nu har jag fått papper på att det är kört XDBlev lite orolig. Hur var rehab?
Ja, den var bättre!En bättre kanske.