S
Staafen
Guest
Nu vänder vi blad!Det är vad du sa till dig själv de sista dagarna i juni också: ”va fan, klart jag kan klara 30 dagar utan KS!”
Och se nu hur det blev…![]()
![Grinning face with smiling eyes :smile: 😄](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f604.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu vänder vi blad!Det är vad du sa till dig själv de sista dagarna i juni också: ”va fan, klart jag kan klara 30 dagar utan KS!”
Och se nu hur det blev…![]()
Nu vänder vi blad!![]()
Vad är Instagram för nåt??
Någon ny app som man kan jobba med om man inte orkar jobba på riktigt. Jag trodde först att det var någon sjukdom för alla pratade om influensa.Vad är Instagram för nåt??
En måttenhet eller är det nåt man kan äta??![]()
340, det tar sig sa mordbrännaren.
Ingen alls faktiskt!Vad har du för usp?
USP = unique staafen photosUsp??
Jag trodde det hette USB![]()
![]()
Usp??
Jag trodde det hette USB![]()
![]()
Hahaha, ni är sjuka... Men det är ju något bra i vår fina tråd!USP = unique staafen photos
USB = unique staafen body
Eller?
Så det är du som jag får jaga över stock och sten för att lämna paketen?
Pösiga byxor döljer SUSPen??
Det är inte vi som skickar bilder på våra magar till kreti-o-pleti!Hahaha, ni är sjuka... Men det är ju något bra i vår fina tråd!
Hahaha!Det är inte vi som skickar bilder på våra magar till kreti-o-pleti!
Om man lägger upp en bild på dig själv i bara susp kanske man får följare?
Har ju alltid hävdat att IG-kontot har för mycket klockor. Mer variation åt folketOm man lägger upp en bild på dig själv i bara susp kanske man får följare?
Känner du dig träffad?Följare får du säkert, men troligtvis inte dom du vill.
Dina nya följare är ljusskygga överviktiga läderklädda tyskar i 63års åldern vars hobby är att spela på makrillsorglar i skumma källarlokalsklubbar i Hamburg skabbigaste kvarter.
Lycka till! Och posta inte bilden här tack...
Känns som ett bra argument FÖR susp.
Det är ju iofs en Land Rover.
För att vara lite messerschmitter så är det Land Rovers brorsa Range RoverDet är ju iofs en Land Rover.![]()
Tveksamt!För att vara lite messerschmitter så är det Land Rovers brorsa Range Rover
Fast frågan är ju egentligen, uppskattar RR att raffis boinkar honom???![]()
Anar triangeldrama….För att vara lite messerschmitter så är det Land Rovers brorsa Range Rover
Fast frågan är ju egentligen, uppskattar RR att raffis boinkar honom???![]()
Undrar hur raffis förklarade för frugan sen varför snoken var svart av sot??Anar triangeldrama….