Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skulle kunna vara den här djupingen som tillverkar dom...
Rolex in Glasgow reveals special delivery service they enlisted in lockdown
It's not your standard lockdown delivery.www.heraldscotland.com
Vart är Martin idag?Skulle kunna vara den här djupingen som tillverkar dom...
Fast nu är han ju iofs bara en Martin i NCIS LA
Martin?? Vem är Martin??Vart är Martin idag?
Vad gör Martin idag?
Så många frågor. Så få svar
Asså inte DeeksMart
Martin?? Vem är Martin??
Jag fortsätter där du slutade.Vart är Martin idag?
Vad gör Martin idag?
Så många frågor. Så få svar
Imorrn är det bisondags igen
Borde inte dagens ur vara en TAG hEuer….Idag har ju Tage namnsdag så:
Dagens vin-Tage-ur är en Omega.
Har jäkligt svårt att hålla sig från att gosa med en bisonkalvVad fan gör man i Sverige på en Tisdagseftermiddag??
Ja det var ju ett svar jag INTE hade förväntat mig....Kanske något att prova på inatt när det inte går att sova.Har jäkligt svårt att hålla sig från att gosa med en bisonkalv
Just den här bor på Gate bisonfarm strax söder om HjoJa det var ju ett svar jag INTE hade förväntat mig....Kanske något att prova på inatt när det inte går att sova.
Var hittar man en sådan?
Landade imorse. Är på helt fel tid....sa lär vara uppe runt 0300 och redo för bravaderJust den här bor på Gate bisonfarm strax söder om Hjo
Är du hemma i Sweden nu eller?
Jetlag deluxeLandade imorse. Är på helt fel tid....sa lär vara uppe runt 0300 och redo för bravader
Då är du vaken för att smygstarta Lill-Lördag.Landade imorse. Är på helt fel tid....sa lär vara uppe runt 0300 och redo för bravader
Ja SAS var snåla med sprit.....men det hade jag tydligen lagt undan förra åretDu är du vaken för att smygstarta Lill-Lördag.
Skål
Åker till närmsta flygplats och drar härifrån!Vad fan gör man i Sverige på en Tisdagseftermiddag??
Vill bara nämna att jag bara bott i Gbg i ca 4-5 månader…Borde inte dagens ur vara en TAG hEuer….
Jag trodde tag heuer betydde tag höger, fast på skånskaVill bara nämna att jag bara bott i Gbg i ca 4-5 månader…
Ja jo men jag gjorde ju tvärsemot. Och klockan är inte ens 0300! Nu är jag vaken och undrar när resten av världen vaknar!Åker till närmsta flygplats och drar härifrån!
Det är alltid någon i världen som är vaken. Du vill nog precisera det ner till ”Sverige” och där är nog någon också alltid vaken.Ja jo men jag gjorde ju tvärsemot. Och klockan är inte ens 0300! Nu är jag vaken och undrar när resten av världen vaknar!
Måste vara därför de inte haft någon framgång med ”bil”-racingJag trodde tag heuer betydde tag höger, fast på skånska
Nu har jag letat efter Statoil..men de jäklarna har bytt namn till Cirkle K sa nu är jag återigen sådär jättekränkt!Det är alltid någon i världen som är vaken. Du vill nog precisera det ner till ”Sverige” och där är nog någon också alltid vaken.
Lycka till
BabyBel....riktigt gottKriget på frukostbordet har börjat