Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu är ju fördelen med Clubhouse att inget spelas in. Inget sparas. INGET.@Berns sa på senaste clubhouse att han funderade på att låna min stjärnklocka till OWG-22 bara för att han gillar blått och orange så mycket
Nu är ju fördelen med Clubhouse att inget spelas in. Inget sparas. INGET.
Nu hörde ju inte jag det avsnittet, men med min höga integritet och prestigelösa inställning så går jag igod att @Berns ville låna din klocka till OWG-22
Har ju ingen Batmanmugg haha! En av mina bästa vänner har däremot en Batmantatuering på ena skinkan.Börjar ana oråd när man ser ditt val av mugg...
”En av mina bästa vänner”Har ju ingen Batmanmugg haha! En av mina bästa vänner har däremot en Batmantatuering på ena skinkan.
Det är en kompis, jag lovar. Jag har Got ham i svanken.”En av mina bästa vänner”
Är det samma person som inte skriver dina e-mail…
Känner en snubbe som bara har ”HAM” på ena skinkanDet är en kompis, jag lovar. Jag har Got ham i svanken.
Det är många människor som ”lovat” och ”svurit att tala sanning” men minst lika många som gör det motsatta.Det är en kompis, jag lovar. Jag har Got ham i svanken.
Mina skinkor är rena och fina.Det är många människor som ”lovat” och ”svurit att tala sanning” men minst lika många som gör det motsatta.
Säger inte att vi behöver bild på dina skinkor men lite tveksamt är det nog.
Ser två alternativ:
1. Du har Batman och Got Ham på båda skinkorna
2. Du har en lite konstig umgängeskrets med sådana tatueringar
Mina skinkor är rena och fina.
Själv är jag mer av enMina skinkor är rena och fina.
Hahaha!Själv är jag mer av en
Har ju ingen Batmanmugg haha! En av mina bästa vänner har däremot en Batmantatuering på ena skinkan.
Det finns väldigt få ”oskyldiga förklaringar” till att man vet en sån sakDet är många människor som ”lovat” och ”svurit att tala sanning” men minst lika många som gör det motsatta.
Säger inte att vi behöver bild på dina skinkor men lite tveksamt är det nog.
Ser två alternativ:
1. Du har Batman och Got Ham på båda skinkorna
2. Du har en lite konstig umgängeskrets med sådana tatueringar
Jag har sett hans rumpa många gånger haha!Det finns väldigt få ”oskyldiga förklaringar” till att man vet en sån sak
Jag har sett hans rumpa många gånger haha!
Vad är hans nick på KS?Jag har sett hans rumpa många gånger haha!
#staafen-och-hans-vänner-på-AW
Vet knappt om han äger en klocka.Vad är hans nick på KS?
Ok. Men om han skulle bli medlem vad skulle hans nick bli?Vet knappt om han äger en klocka.
Stefan_LöfvenOk. Men om han skulle bli medlem vad skulle hans nick bli?
Det lättaste kan ibland vara förnamn_efternamn
Stefan_Butte'nStefan_Löfven
Stefan_Butte'n
Vet knappt om han äger en klocka.