Nej nej nej, det är ju glädjedansen från när jag precis skiljt mig från första frunHelt sjukt men jag hittade en film på @Imre idag!
Och @roosterman körde någon egen version av bröllopsvals när han och @Roosterwife gifte sig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej nej nej, det är ju glädjedansen från när jag precis skiljt mig från första frunHelt sjukt men jag hittade en film på @Imre idag!
Och @roosterman körde någon egen version av bröllopsvals när han och @Roosterwife gifte sig.
Vad härligt att du gillar dansen, fattar du hur mycket jag fick öva? Köpte t.o.m. dedikerade danskallingarHelt sjukt men jag hittade en film på @Imre idag!
Jag var lite full där men allt gick bra.
Ahhhh, det förklarar ju en delJag var lite full där men allt gick bra.
Lite av min specialitet det där med hoppsasteg faktiskt. Det var Pippi Långstrumps pappa som lärde mig det, det var för övrigt han som lärde mig kung fu också.Ahhhh, det förklarar ju en del
Snygga hoppsa-steg btw
Vi på landet kör mer Cow fu iställetLite av min specialitet det där med hoppsasteg faktiskt. Det var Pippi Långstrumps pappa som lärde mig det, det var för övrigt han som lärde mig kung fu också.
Har du släkt i Göteborg?Joråsåatt!
#failSåg att den redan var postad i Pappaskämt-tråden.
Antingen det eller så är han från Göteborg i smyg.Har du släkt i Göteborg?
Antingen det eller så är han från Göteborg i smyg.
Nej, lämnar det alltid tänt!Har du släkt i Göteborg?
Den var redi’ gooooo’Nej, lämnar det alltid tänt!
❤Hittade en bild på @Staafen när han var liten, ganska söt faktiskt
Bist du Fritzel..?Nej, lämnar det alltid tänt!
På tal om ovan nämnda namn så har jag mer än en gång funderat på vad byggnadsnämnden skulle säga om man lämnade in en bygglovsansökan om att få bygga ut huset....Bist du Fritzel..?
(Vad sa Fritzels fru när han kom upp till matbordet? "Har du släkt i källaren?" )
Vinkällare?På tal om ovan nämnda namn så har jag mer än en gång funderat på vad byggnadsnämnden skulle säga om man lämnade in en bygglovsansökan om att få bygga ut huset....
Fyra våningar neråt...
Alla tre givetvis. Man vill ju inte att grannen knäcker en liksom. Och man kan ha flera bekantskapskretser parallellt. Win.Vinkällare?
Underjordisk pool?
Fritzel-lounge?
Om grannen klagar så får han hänga i Fritzel-loungeAlla tre givetvis. Man vill ju inte att grannen knäcker en liksom. Och man kan ha flera bekantskapskretser parallellt. Win.
I konversation med frun: lampor vs. klockor
Hon menar att man kan njuta av flera lampor samtidigt men att man inte kan njuta av flera klockor samtidigt så varför ha mer än en!
Va i helskotta?!
Hur njuter man av en lampa? Låter snuskigt!I konversation med frun: lampor vs. klockor
Hon menar att man kan njuta av flera lampor samtidigt men att man inte kan njuta av flera klockor samtidigt så varför ha mer än en!
Va i helskotta?!