Ledsen om frågan besvarats inträden redan. Har letat igenom men inte sett svar. Varför är gul+svart representativt för KS?
Fin klocka och den gula tavlan men det borde vara något som man kan koppla till KS typ gamla forums ägarnas nick på tavlan.
Ja. Helt klart rimligt med de gamla ägarnas nick på tavlan. Borde även finnas en enhörning på spännet.
Se där ja! Så kom äntligen en bild på baksidan av klockan! Skitsnygg men gissar att den är slutsåld nu!
De är inte individuellt numrerade utan ingår i Skydiver numreringen, om jag förstått det rätt. Någon annan får gärna rätta mig om jag har fel.
Absolut, jag köper det. Men för mig är fler saker än läsbarhet viktigt och då får jag nog säga att svart, vit eller blå tavla är finare enligt mig. Men, smaken är som baken!
Inte en klocka som jag personligen skulle bära, men samtidigt kan jag uppskatta en unik design som tänjer lite på gränserna för vad som är "normalt" eller inte
Med normal menade jag mer designmässigt, standard är ju oftast guld/stålklockor och kanske inte mattsvarta dito...
Pvd:ad jubileelänk. Ba köpa o montera. Problemet är väl att länk på klockor runt 44 mm sällan blir helt hundra.