Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja. Helt klart rimligt med de gamla ägarnas nick på tavlan. Borde även finnas en enhörning på spännet.Fin klocka och den gula tavlan men det borde vara något som man kan koppla till KS typ gamla forums ägarnas nick på tavlan.
Ingen dum idé! Borde vara på varje KS klockmodell i framtiden.Ja. Helt klart rimligt med de gamla ägarnas nick på tavlan. Borde även finnas en enhörning på spännet.
Se där ja! Så kom äntligen en bild på baksidan av klockan! Skitsnygg men gissar att den är slutsåld nu!Lägger in lite bilder här på klockan som jag har via passaround UTC Skydiver
![]()
![]()
![]()
![]()
@hookSe där ja! Så kom äntligen en bild på baksidan av klockan! Skitsnygg men gissar att den är slutsåld nu!
Se där ja! Så kom äntligen en bild på baksidan av klockan! Skitsnygg men gissar att den är slutsåld nu!
@hook
Är de slutsålda nu?
Finns kvar![]()
Är de individuellt numrerade?@TheGuligan om du är snabb så kan du knipa en!![]()
De är inte individuellt numrerade utan ingår i Skydiver numreringen, om jag förstått det rätt.Är de individuellt numrerade?
Aldrig på framsidan...men gärna på baksidanKul ide, men synd på bara 44mm och hade nog gärna sett att ks-loggan fanns någonstans på klockan. Kanske på baklocket om man inte vill ha det på tavlan!
Nej tavlan är det som gör hela klockan.Kul idé! Snyggt band, men kanske hade en annan färg på tavlan varit att föredra...
Fin! Men.. gul tavla..?![]()
Absolut, jag köper det. Men för mig är fler saker än läsbarhet viktigt och då får jag nog säga att svart, vit eller blå tavla är finare enligt mig. Men, smaken är som baken!Galet bra läsbarhet.
Inte en klocka som jag personligen skulle bära, men samtidigt kan jag uppskatta en unik design som tänjer lite på gränserna för vad som är "normalt" eller inteNej tavlan är det som gör hela klockan.
![]()
Den är dock högst normalInte en klocka som jag personligen skulle bära, men samtidigt kan jag uppskatta en unik design som tänjer lite på gränserna för vad som är "normalt" eller inte![]()
Med normal menade jag mer designmässigt, standard är ju oftast guld/stålklockor och kanske inte mattsvarta dito...Den är dock högst normal![]()
Pvd:ad jubileelänk. Ba köpa o montera.Unikt vore en länk till den klockan!