Blev så nöjd med nya länken, så jag måste bara lägga upp en bild här
Bild när den sitter på handleden? Den länken ser riktigt go ut!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blev så nöjd med nya länken, så jag måste bara lägga upp en bild här
Bild när den sitter på handleden? Den länken ser riktigt go ut!
Jävlar va snygg !!
Knep du den på Tradera?Stiger in i denna klubb också med mitt nyförvärv, en 5246-5000. Var rejält smutsig (både länk och boett) men fick bort det mesta! Länken ser fortfarande skitig ut men nu är det liksom bara missfärgningarna i själva metallen kvar som gör det. Gjorde sig dock bättre på svart perlon i mitt tycke Slänger in en bonusfråga när jag ändå är igång, någon som vet vart man hittar böjda bandstift..?
Yes det stämmer! Var du med i budgivningen?Knep du den på Tradera?
Nä, men jag övervägde. Bevakade den ett tag, men tänkte att det var risk att den drog iväg på slutet. Men var ju ändå helt okej pris till slut. Grattis!Yes det stämmer! Var du med i budgivningen?
Ah ok, tackar Hade sant smärtgränsen på 1000spänn, finns vissa kosmetiska defekter men ändå nöjd för det jag betalaNä, men jag övervägde. Bevakade den ett tag, men tänkte att det var risk att den drog iväg på slutet. Men var ju ändå helt okej pris till slut. Grattis!
Härligt 70-tal! Slå upp "fulsnygg" i en ordbok så finns det en bild på den klockan.Ah ok, tackar Hade sant smärtgränsen på 1000spänn, finns vissa kosmetiska defekter men ändå nöjd för det jag betala
Mycket bra. Passar alldeles utmärkt med president på den klockan. 2 tummar upp!Blev så nöjd med nya länken, så jag måste bara lägga upp en bild här
Eller köp och sälj på forumet. Ligger en ute nu om den inte blivit såld.Har blivit sugen på King Seiko. Är det eBay som gäller? Tack.
Eller köp och sälj på forumet. Ligger en ute nu om den inte blivit såld.
Så grym! Ångrar att jag inte knep den alltså!Nu är jag också med!
44-9990
Grattis, bra köp!Nu är jag också med!
44-9990
Här var det öde! 5626-7113 rastas och dubbelpostas hehe
Grymt bra länk!
Var hittar jag en sådan eller annan passande länk till 5626-7113?
Tips någon?
Jag har aldrig sett en sådan här tavla med tryck förut. Är det någon annan här som vet om KS tillverkades med "custom" tavlor liknande den i länken? Skulle bli väldigt förvånad.
https://www.instagram.com/p/BbPOVKKHt2h/
Ägaren hävdar att det finns exemplar att hitta...jag tror det är en mod. Men man har ju haft fel många gånger förr.
@Molle @yonsson @JesperO
Nja, heller aldrig sett den och är ens boetten kosher??
Är det 70-tal så borde det väl vara GS56, men de boetterna ser väl inte ut så - saknas ju ”ribban” mellan bandhornen...
Men jag är långt ifrån någon expert...
Hade ju nästan varit lite kul om den var ok...
Klart den är redial. Finns ju varken Suwa-logo eller dial code.Jag har aldrig sett en sådan här tavla med tryck förut. Är det någon annan här som vet om KS tillverkades med "custom" tavlor liknande den i länken? Skulle bli väldigt förvånad.
Ägaren hävdar att det finns exemplar att hitta...jag tror det är en mod. Men man har ju haft fel många gånger förr.
@Molle @yonsson @JesperO
King SEIKO...
Aldrig sett. Mycket tveksam.Jag har aldrig sett en sådan här tavla med tryck förut. Är det någon annan här som vet om KS tillverkades med "custom" tavlor liknande den i länken? Skulle bli väldigt förvånad.
@Molle @yonsson @JesperO