Bra paket!Damn! Jag måste ha varit snäll i år! Tackar massor Tomten!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra paket!Damn! Jag måste ha varit snäll i år! Tackar massor Tomten!
![]()
Ingen middag är väl egentligen klar förens man har en Underberg i kroppen?!Var förbi posten idag och hämtade ut några paket, bara det övre som var från tomten men det var tungt och stort så det räcker.
![]()
Tre silvriga pakt var det inuti...
![]()
Och inuti de hittade jag det här...
![]()
Tackar så mycket tomten! Var en rejäl bok och efter att bläddrat lite i den ser den väldigt läsvärd ut. De där småflaskorna har jag ingen aning om vad det är men får se om jag vågar ta en efter middagen![]()
Grymt roligt paket, verkligen kul att seDå var det min tur att få min klapp
![]()
Riktig proffsinslagning med ett läckert papper
![]()
Började fin fint med några schyssta naton varav ett i läder..
![]()
..Sen en fin GS kepa för att förhindra solsting..
![]()
..Och sist ut ur paketet kommer en stekhet tvåtonare
![]()
![]()
Tusen och åter tusen tack Secret Santa, sjukt jäkla nöjd
Ikväll ska det pillas med band och rockas Squale![]()
Sorry!missade det!Ping @Beo maska "från" adressen på ditt paket eftersom den innehåller en adress som faktiskt finns och således kan vara en adress där en KS'are bor!
Ja det är ju galet bra nivå på klapparnaGrymt roligt paket, verkligen kul att se![]()
Så jäkla cool Squale! Skulle lätt vilja ha en sån själv faktiskt!Då var det min tur att få min klapp
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verkligen grymt cool, vet du referens på den?Så jäkla cool Squale! Skulle lätt vilja ha en sån själv faktiskt!
Du måste ha varit snäll i år!![]()
Oj, det där är ju paketet till mig. Måste kommit fel, men det är lugnt. Bara släng över grejjerna. Tack!Då var det min tur att få min klapp
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Squale 1553-021.Verkligen grymt cool, vet du referens på den?
Tack! Blir nog att lägga en beställning på den, tyckte den var super cool
Oj, det där är ju paketet till mig. Måste kommit fel, men det är lugnt. Bara släng över grejjerna. Tack!![]()
Kostar ju inte många kronor och är lite roliga så det är bara att slå till.Tack! Blir nog att lägga en beställning på den, tyckte den var super cool![]()
Haha tror att jag behåller min klapp, sjukt nöjd
![]()
Ja den där var ju inte dålig. Meningen är att jag ska spara till en dyrare klocka men den där kan det mycket väl bli ett köp påKostar ju inte många kronor och är lite roliga så det är bara att slå till.De är ju lite halv-franken med NOS-delar blandat med nya delar och modernt kvarts-ETA.
Riktigt rolig klocka kommer skina bättre än vilket ljus som helst! Lucia kan slänga sig i väggenHaha tror att jag behåller min klapp, sjukt nöjd
![]()
Perfekt beater ju!Ja den där var ju inte dålig. Meningen är att jag ska spara till en dyrare klocka men den där kan det mycket väl bli ett köp på![]()
Verkligen, men jag har ju en G-shock jag kan använda medans jag sparar till nya klockan, sen blir det bannemej en sådan Squale!Perfekt beater ju!![]()
Damn! Jag måste ha varit snäll i år! Tackar massor Tomten!
![]()
Nääää...Fick mitt idag. Får se om man kan hålla sig till julafton. Tänker försöka iaf.
Det svåraste jag företagit mig....Nääää...