Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Be @joca att meddela mottagaren om att det finns att hämta. Man ska inte lita på att PostNord klarar av att leverera avin innan midsommarMitt har legat ett tag efter att inte blivit uthämtat.
Jobbigt om det ska skickas tillbaks. Till Tomten på tomtestigen 1...![]()
Mitt är tvärtom, uthämtat men inte visats i tråden...Mitt har legat ett tag efter att inte blivit uthämtat.
Jobbigt om det ska skickas tillbaks. Till Tomten på tomtestigen 1...![]()
Måste flika in att paketet inte är från mig trots julnatotIdag så var det min tur att få paket.
Jösses vilka fina julklappar och riktigt imponerad och rörd över de genomtänkta presenterna och inte minst själva julkortet i sig.
Tusen tack!
Nån som väntar tills den 24e kanske?Mitt är tvärtom, uthämtat men inte visats i tråden...![]()
Jaaaaa!!! Jag har varit snäll! Tomten finns!
Och nu har jag hans hemadress, skall leta upp hen på Facebook. Glaset innehåller öl och serverades i hallen av förstående hustru.
![]()
Den påstådda tejpbristen på nordpolen kan dementeras. Rejält förseglat.
![]()
Eftersom tomten är en hedersknyffel har grundlig research gjorts, tack som tusan! Seikoboken kommer jag att lusläsa!
![]()
Fin personligt brev dessutom signerat! Kan vara värt en slant bland autografjägarna!!
![]()
Lite pôrr innanför sidorna! Tack Santa!
![]()
Tomten var till mig i afton också!
Mycket bubbelplast;
![]()
2st fint inslagna klappar! Spännande!
![]()
Första paketet- en bok om Breitling! Fasen så bra.
![]()
Och det andra paketet.... Trumvirvel!
Tomten har verkligen gjort sin research och jag kommer att ha snyggaste granen i stan!
![]()
STORT tack snälla tomten, kvalité rakt igenom!![]()
Kunde inte hålla mig... Jag är en dålig människa!
![]()
En hög gott och blandat...
En Tag-nyckelring
![]()
Ett klockställ som kommer passa perfekt på kontoret.
![]()
...och en UV-lampa!! Så jäkla mycket kul vi ska ha med UV-färg nu!!!![]()
![]()
Tack tomten!!!
Idag fick jag mitt Secret Santa paket.
Fick massa saker i mitt paket!
Stort tack till den hemliga tomten
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag kunde inte heller hålla mig till den 24e. Min tomte hade gjort noggrann research och jag är mycket nöjd! Ser redan fram emot nästa års upplaga.
![]()
P.S.
Ja tomten, jag lovar att använda alla mina fina julklappar.
D.S.
Bra tomteri rakt igenom nu...gedigetSå var det min tur! Blir en liten bildkavalkad.
![]()
![]()
Tomten har adress med Tudor-koppling!
![]()
![]()
Spännande!
![]()
![]()
Julmusch!
![]()
Godis!
![]()
Jättefint band till min BB, bra research av tomten!
![]()
Såhär snäll har jag väl inte varit?!
![]()
En superfin Fulton Officer på mjukt och härligt nato! Min sambo var snabbt framme och konstaterade att den nog skulle passa henne också.
![]()
Hela kittet, fantastiskt glad, tack snälla tomten! Imorgon går mitt paket iväg till sin mottagare.
Snyggt diktjobb därFann ett paket i lådan i dag och jag kunde inte hålla mig!
I den så låg det tre läderband och en dikt till min Sinn 556i. Grymmt Jobbat Tomten och en väldigt trevlig dikt!![]()
![]()
![]()
Vi väntar spänt nuHar inte fått paket än, men en vecka kvar....
YeyKunde inte hålla mig... Jag är en dålig människa!
![]()
En hög gott och blandat...
En Tag-nyckelring
![]()
Ett klockställ som kommer passa perfekt på kontoret.
![]()
...och en UV-lampa!! Så jäkla mycket kul vi ska ha med UV-färg nu!!!![]()
![]()
Tack tomten!!!
Usch då din stackare.
Fann ett paket i lådan i dag och jag kunde inte hålla mig!
I den så låg det tre läderband och en dikt till min Sinn 556i. Grymmt Jobbat Tomten och en väldigt trevlig dikt!![]()
![]()
![]()
Vackert! ☺
Mycket mycket gott att höra....bara bra inget krampusNu har jag öppnat mitt Secret paket.
En finfin klocklåda att ha klockorna i på display.
Och en godistomte.
Får tacka min tomte.
![]()