• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS Secret Santa 2018 - Den enda tråden.

Tigerrrr

Rolex
2-Faktor
Nu har jag packat upp paketet och jag vet ärligt talat inte vad jag ska säga mer än tack snälla tomten! Har svårt att se att jag varit såhär snäll men något bra måste jag har gjort för att förtjäna allt detta! :smug:

Så, överst så var det ett riktigt välarbetat rim som visar på att personen som skrivit det har koll på var jag brukar hänga på KS och mitt favoritmärke! (Squale för er som inte vet). Lite obehagligt är det däremot att jag brukar stalka Paneraitråden men aldrig skriva något... :eek:
PSX_20181220_094823.jpg

Det var inte helt enkelt att få med allt på bild, vilket också är galet... Så mycket fina grejor! :D Får försöka stolpa upp allt här och hoppas att jag inte glömmer något:
  • En riktigt cool dykkronograf från Nautica på lädernato
  • Reseetui från Klockia
  • GODIS! (Postnord har dock inte varit så snälla mot tomtarna. :sorry:)
  • En jättefin putsduk från Seiko
  • Ett urtjusigt läderband som jag är rädd att min fru kommer att ta om hon få se det...
  • En PVD-nato i riktigt härlig blå/svart färg
  • PVD-spänne till Nautican
  • En Marinemaster-burk, sjukt cool!
  • Watchout magazine
  • Kataloger från Kaplans, Panerai (måste ha en sån klocka), Certina x2 och framför allt Squale!
PSX_20181220_094917.jpg


Det var längesen jag var så exalterad över att öppna ett paket och blev inte precis besviken. Det var mycket mer än jag någonsin kunde hoppats på! :D Tack igen tomten, du är alldeles för snäll! :happyhappy:

Lite bonusbilder:
PSX_20181220_095116.jpg


PSX_20181220_094942.jpg

PSX_20181220_095032.jpg

Årets Bästa julklapp?
 

Tigerrrr

Rolex
2-Faktor
Fan missade jag den öppningen, jagvtycler jag är på hugget för det mesta :)
@MaBr det var ju en spot on klapp rakt igenom, med bra tanke. Tomtarna ska ju ändå down The hatch så det går ju fint:)
Bra snäll betyg på dig då ;)

Lite på hugget? Nä, tycker du? Jag skulle nog gå så långt att du kanske till och med spammar sönder tråden. Men det är ju bara min lilla åsikt och det finns säkert andra som tycker att det är toppen.
Men nu ska vi vara snälla så att tomten kommer med paket den 24:e:)
 
Senast ändrad:

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Fan missade jag den öppningen, jagvtycler jag är på hugget för det mesta :)
@MaBr det var ju en spot on klapp rakt igenom, med bra tanke. Tomtarna ska ju ändå down The hatch så det går ju fint:)
Bra snäll betyg på dig då ;)
Minst sagt en riktig fullträff! Är speciellt glad för det fina rimmet, det var så bra! :) Mitt enda problem nu är att jag inte har en klocka som är värdig det där läderbandet jag fick men det är ju lätt fixat. Dags för en ny klocka! :D
 

Anatta

Panerai
2-Faktor
Ååh! Santa. Äntligen, och vad roligt att se att Nordpoolen har fler adresser!
CB88C622-99EE-465A-8F29-6FBA49723294.jpeg

Ivrig 2-åring hjälper till såklart!
FF328225-08E0-4DA0-B936-A9F7D1F9A314.jpeg


Tre paket! Det var värst. Älskar att de är inslagna.
E295FF17-1119-4397-A6AC-90508993032B.jpeg


Rimmar på trist?? ....aaah
20C152FD-5A41-4F4C-A55C-581152238E39.jpeg

En Terrorist! Med backup batteri, finchoklad från Norpan, vackert pynt med matchande metallbox full av polskapistiller :)
5401B4FC-9112-4FEE-A654-7B2C1714E201.jpeg


Tack Secret Santa. Jag känner mig jätteglad :heart:
 

Azaz

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Fått besked hemifrån, tomten har varit förbi, då det inte är passaroundklockan som skulle komma, men får återkomma med bilder imorgon (antar att det är tomten iallafall
 
Topp