Jag vill vara med i år!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
120 inlägg i 2017 års tråd när anmälan stängde (dock några övriga inlägg förutom "jag är på" men det är 1v kvar här så det känns som att vi kan få ihop en hel del. Kul)!Bra uppslutning. Hur många deltagare har det varit på tidigare Secret Santa?
Då siktar vi på det dubbla i år120 inlägg i 2017 års tråd när anmälan stängde (dock några övriga inlägg förutom "jag är på" men det är 1v kvar här så det känns som att vi kan få ihop en hel del. Kul)!
För allas information kommer jag att fortsätta uppdatera deltagarlistan (min egna fil alltså) och "gilla" (för att bekräfta deltagandet) på måndag (dvs inget i helgen).
Känner mig även snäll och gör en första och enda påminnelse till de som inte PM'at mig sin adress ännu:
@denjohan @Mforce @Jonas_ @grodslukarenx
Förtydligar även att sista anmälningsdag är 30/11 kl 23.59 och då krävs att du både skrivit i tråden och pm'at din adress.
Om du inte gjort båda delarna innan 23.59 30/11 så kommer du tyvärr inte att vara med
Trevlig helg alla. Hoppas att vi blir många fler!![]()
Fixade adressen igår kväll!För allas information kommer jag att fortsätta uppdatera deltagarlistan (min egna fil alltså) och "gilla" (för att bekräfta deltagandet) på måndag (dvs inget i helgen).
Känner mig även snäll och gör en första och enda påminnelse till de som inte PM'at mig sin adress ännu:
@denjohan @Mforce @Jonas_ @grodslukarenx
Förtydligar även att sista anmälningsdag är 30/11 kl 23.59 och då krävs att du både skrivit i tråden och pm'at din adress.
Om du inte gjort båda delarna innan 23.59 30/11 så kommer du tyvärr inte att vara med
Trevlig helg alla. Hoppas att vi blir många fler!![]()
Det är ju ändå jul....Hård men rättvis. Me like!![]()
Haha, faktiskt!Det är ju ändå jul....
![]()