• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS Secret Santa 2018 - Den enda tråden.

Triumf

Rolex
2-Faktor
Haha, faktiskt!
Raka och tydliga regler är nog nyckeln!
Då slipper man 23 anmälda som inte kompletterat med adress :)
81 anmälda so far!

Bump... Inga fler som vill anmäla sig? Se info i första inlägget :)
Även jag tror på tydlighet. Känns som att risken annars är att de som inte klarar av att skicka ett PM (utan tjat), även kan vara de som inte får iväg något paket...
 

OddD

Panerai
2-Faktor
Som relativt ny medlem här, så är jag gärna med och tackar @joca för ett trevligt inslag så här på senhösten när det lackar mot jul.
 

joca

Patek
2-Faktor
Perkele! Missade i år igen :(
@MrRolex om du PM'ar mig snabbt ditt namn och adress så lägger jag till dig. Sitter nu med lite sammanställningar så säg att du har 10min på dig till 09.15 sen måste jag gå vidare tyvärr.

Gäller även andra som ser tråden nu. PM'a ditt namn och adress (SENAST 09.15) samt skriv i tråden att du är med så lägger jag till dig. Annars är anmälan stängd! :)
 

MrRolex

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
@MrRolex om du PM'ar mig snabbt ditt namn och adress så lägger jag till dig. Sitter nu med lite sammanställningar så säg att du har 10min på dig till 09.15 sen måste jag gå vidare tyvärr.

Gäller även andra som ser tråden nu. PM'a ditt namn och adress (SENAST 09.15) samt skriv i tråden att du är med så lägger jag till dig. Annars är anmälan stängd! :)
King!
 

joca

Patek
2-Faktor
Anmälan är nu stängd för samtliga (inga undantag).
Samtliga har blivit lottade en tomte och jag kommer att börja skicka PM till folk omgående :)
Återkopplar i tråden när samtliga fått veta vem de skickar till!
 

joca

Patek
2-Faktor
Sådär! Nu ska samtliga ha fått en adress och ett nick i PM!

Jag har inte fått någon information om vem jag ska skicka till?

Jasså? Jag har inga obesvarade meddelanden men om jag mot förmodan har missat någon så skrik till så löser jag det. Gärna både i PM och i tråden!

Hur ska jag skicka mitt paket? När?
Se första inlägget i tråden. Skicka gärna REK så ökar sannolikheten att paketet kommer fram!

Paketöppningstråd?
Jag tycker vi håller oss till en tråd. Vi kör paketöppning i denna tråd!
Fritt fram att öppna paketen så fort ni mottagit dom. Överskattat att vänta till jul, eller? ;)

Jag har inte fått mitt paket?!
Om du inte fått ditt paket senast 2018-12-31 (posten är inte allt för snabba så vi ger det några dagar..) så skriv i tråden SAMT skriv i PM till mig så hjälper jag till med att kontakta personen som skulle ha skickat din julklapp!

Håller du koll på att jag och alla andra faktiskt får något paket?
Se ovan. Svar nej. Får man inte sitt paket senast 2018-12-31 skriver man i tråden samt till mig så hjälper jag till att kontakta er tomte i hopp om att lösa ut eventuella konstigheter :)


Jag kommer att öppna mitt paket i tråden så att samtliga kan se vad jag fått och på så sätt även se att det inte är något lurt dvs att jag får flera paket osv. I övrigt får ni lita på mig helt enkelt :)
 

Heinrich.a

Rolex
2-Faktor
Skickar ni rek eller brev? Har för mig att det inte gick att skicka rek utan att ha avsändare/returaddress. Men det kanske går utan?
 
Topp