Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan det bli väldigt knasigt?Mitt är ivägskickat tidigare idag, hoppas bara att det inte blev ihopblanndat med ett annat secret Santa paket (för ett annat forum)
Kan det bli väldigt knasigt?![]()
Kan inte bli värre än det året en person på KS-SS fick ett verktyg som används för att sära på ett kvinnligt könsorganKan bli rejält roligt/tokigt med doppas i tjära o rullas i fjädrar i värsta fall.
Kan inte bli värre än det året en person på KS-SS fick ett verktyg som används för att sära på ett kvinnligt könsorgan![]()
Haha fyfan va skevt! ☺Haha! Trodde det var på skämt först. Men icke! Episkt!
https://klocksnack.se/threads/paketöppningstråd-secret-santa-2015.47524/page-5#post-1183428
Min fru som är barnmorska: ”de är ganska bra de där”
Oj, vad snäll du måste varit i år! Grattis till cool Squale och det fina gummibandet!Fan vad snäll jag måste ha vart! Tusen tack tomten
![]()
![]()
TackarOj, vad snäll du måste varit i år! Grattis till cool Squale och det fina gummibandet!
Shit vad kulWohooo!
Tomten kom med leverans idag.
![]()
I paketet låg ett trevligt kort.
Tomten vet om min mögelsjuka.
![]()
Vidare låg det en trevlig bok, lite godis, 3 glada gumminaton och ett mycket trevligt seatbelt nato.
![]()
Snabbt leta reda på klockor att testa de nya banden på.
![]()
Och sen börja läsa boken.
![]()
Tack snälla tomten. Det var en mycket trevlig klapp.
Nu ska bara sista handen läggas på tomtens leverans från mig. Förhoppningsvis lämnar det redan imorgon.
Wohooo!
![]()
![]()
Vidare låg det en trevlig bok, lite godis, 3 glada gumminaton och ett mycket trevligt seatbelt nato.
![]()
![]()
![]()
Nu ska bara sista handen läggas på tomtens leverans från mig. Förhoppningsvis lämnar det redan imorgon.
Jag har den boken. En av de bättre på svenska.Wohooo!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha, känner detsamma får jag säga.Riktigt bra nivå på klapparna än så länge. Paketångesten över för mig - nu är det postat! What’s done is done.![]()
Lyllos!Äntligen hämtat ut mitt paket och det visade sig att jag varit jäkligt snäll i år!
Först trodde jag att någon hade vart i paketet men förstod när jag fick det i handen att det var något tungt och ''vasst'' i paketet som hade lyckats att gör att litet hål. Så litet att jag tror att allt som stoppades i fanns kvar![]()
![]()
Öppnade och hittade en liten ask, ett snyggt band och en riktigt magisk teckning
![]()
![]()
![]()
Vad kan det vara i asken då? Med tyngd som en Panerai/Diesel på 50mm så tänkte jag genast att det kommer vara svårburet på mina små tändstickor. Som tur var så ska den inte bäras på handleden + att den var minst 100ggr häftigare än en panna!!![]()
Ett stoppur från Breitling![]()
nu jäklar ska vi ha ''byta-band tävling'' på kortast tid på nästa gtg! Sjukt grym! Tack käraste tomten, det var alldeles för snällt!
![]()