puffen
Basic
Håller med!Riktigt mysigt packet, bra tomtar där![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med!Riktigt mysigt packet, bra tomtar där![]()
Ja bilarna försvann fort!Terrrrorrrrrrr... och bilar!! Ljuvligt!
Självklart!När du fått det tillsammans så utgår jag ifrån att du förvarar terroristen i Rolex pouchen framöver
Bra klappar
Bra jobbat!Tomten var riktigt snabb! Hämtade precis ut paketet och ska försöka hålla mig till den 24e men förmodligen kommer jag inte kunna hålla mig
![]()
Lite het på gröten....
Självklart! Livet är för kort för att hålla på och vänta.Lite het på gröten....![]()
Perfekt! Nu löste du det lite huvudbryt...Om man bokar frakt via Postnords hemsida är det fritt att skriva vilken avsändaradress man vill.
Tex
Secret Santa
KS Gåvogränd
00000 Nordpolen.
Funkar lika fint med både rek och skicka lätt. Som båda är spårbar och måste hämtas ut.
Men spårbarheten kan ju sen bara visa vilken stad paketet är inlämnat.
Måste klura och "lära känna" min mottagare innan klappen lämnar mig.
DitoPerfekt! Nu löste du det lite huvudbryt...![]()
Hoppas alla postar sina paketöppningar här oavsett kvalité i paketet.Skickat! Känt mig pressad av alla paketöppningar här... Hoppas att mottagaren postar här så man vet om hen är nöjd....
Har packat lådan nu och vill bara se paketöppningen så fort som möjligt![]()
Hon på posten skaka på huvet när hon såg avsändare
Speciellt om man skrivit avsändare "Jultomten" på paketet.Ja, jag med. Hoppas inte postnord strular...
Nej precis hahaHon på posten skaka på huvet när hon såg avsändare
Speciellt om man skrivit avsändare "Jultomten" på paketet.![]()
Snygg inslagningJag har fått paket!
![]()
Sjukt bra grejerYyyeeeyyyyiiiiii!!! Tomten finns! Så jäkla bra julklapp! Den kepan kommer sitta på hela sommaren.
Tack och god jul.
![]()
Jag fick avin igår, hämtade ut det idag.Snygg inslagning
På en lördag?![]()
Annars hade det varit den riktiga tomtenJag fick avin igår, hämtade ut det idag.
Ja!Tydligen har jag missat ett paket hela veckan!
Visst ska man öppna nu?
![]()
Fan vad snäll jag måste ha vart! Tusen tack tomten
![]()
![]()
SjälvklartHar du en julduk i natoväv? Hardcore!![]()
SjälvklartDu skulle se gardinerna
![]()