Hoppas det blir du i årPåminnelse från förra året.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hoppas det blir du i årPåminnelse från förra året.
Tog det för givet i ärBad Santa kanske? Alla skickar besvikelser till varandra
Jag tror att denna Jul blir bra, fin och tomten kommer läka alla själsliga sår från tidigare svek och besvikelser.Tog det för givet i är
Du menar som "f*ttöppnaren" någon fick ett år?Jag måste hålla med, att ge är roligare än att få. Den present jag gav var både långt mer genomtänkt & dyrare än jag fick - men det ör ju bara en kul grej tycker jag. Inte så viktigt, sålänge man inte får en bajsmacka.
Är väl fan ingen som vågar skicka något dåligt i år efter din härdsmälta förra åretTog det för givet i är
Haha, ja, vet ej om jag vågar när man blir kallad en snål jävla fattig mupptattare när man inte skickar något värt över 1000 spännÄr väl fan ingen som vågar skicka något dåligt i år efter din härdsmälta förra året
Haha så farligt är det ju inte. Bara man lägger ner lite tid och tanke på det så brukar det bli bra.Haha, ja, vet ej om jag vågar när man blir kallad en snål jävla fattig mupptattare när man inte skickar något värt över 1000 spänn
Njaa, hjälpte inte nämnvärt förra året så vetefabian om det inte ändå är så farligt faktisktHaha så farligt är det ju inte. Bara man lägger ner lite tid och tanke på det så brukar det bli bra.
HerregudDet är klart, men i år kommer jag inte skicka något av värde precis som majoriteten av er andra
Du skrattar högt, jag blir ärligt arg och skakad.Som ny forummedlem var det en fröjd att hitta denna tråd. Jag garvade högt åt Margarinkungens psykiska genomklappning flera gånger. När han helt sonika tog fram hammaren och mosade den stackars Rolexkopian höll jag på att kvävas av skratt. Stort tack för underhållningen!