Ja det ser så ut tyvärrVaf... den där transparenta mojängen är det för gynundersökning?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja det ser så ut tyvärrVaf... den där transparenta mojängen är det för gynundersökning?!
Ja det kan man undra. Jag vet i alla fall vad jag tänkte om personen som skickade det.Undrar verkligen hur personen som skickade den prylen tänkte
Undrar verkligen hur personen som skickade den prylen tänkte
Ja det kan man undra. Jag vet i alla fall vad jag tänkte om personen som skickade det.
Ordet tomte fast med annan betydelse än jultomte.
Samma person som skickade guld-dildo?
Om inte lurkar det en del pervos på ks..
Jag hade fan inte bangat på pappa kungen. Det är ju ändå kungen. En chokladtomte på det såSka bli trevligt att följa. Spårbart är ett bra drag . Det kanske gör så att någon stackare slipper få ett riktigt lågvattenmärke likt tidigare år.
Inget fel på kungen i sig men lite trist när dom flesta anstränger sig med hyfsade prylar som är bra och ofta klockrelaterade men sen kanske får ren skit tillbaka. Lite sådär känner jag.Jag hade fan inte bangat på pappa kungen. Det är ju ändå kungen. En chokladtomte på det så
Instämmer 100%Inget fel på kungen i sig men lite trist när dom flesta anstränger sig med hyfsade prylar som är bra och ofta klockrelaterade men sen kanske får ren skit tillbaka. Lite sådär känner jag.
Finns tomtar överallt tyvärr, inte bara på julen .
Nejdå, det går bra att anmäla sig fram till imorgon 23.59. Skriv bara en rad i tråden och skicka ett PM med adressuppgifter så skriver jag upp er på listan.Är det försent? Annars är jag på!
Hur många har skrivit upp sig? 50, 60?Nejdå, det går bra att anmäla sig fram till imorgon 23.59. Skriv bara en rad i tråden och skicka ett PM med adressuppgifter så skriver jag upp er på listan.
63 än så länge men det är fortfarande ett par timmar kvar så skynda på med att anmäla er om ni vill vara med!Hur många har skrivit upp sig? 50, 60?
Hur många var med förra året?
Skicka ett PM med adress så lägger jag till dig i listan. Om någon mer är intresserad så har ni fortfarande dryga 20 minuter på er så passa på!