• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS Secret Santa 2020

@HSK Kan du inte skapa en separat öppningstråd? Och sedan kan @Hook grytta dit den öppning som redan skett. Jag har för övrigt fått ekivoka sms från min tomte...
Seducing Santa? 😍 Jag har inte varit involverad tidigare men har det inte alltid varit samlat i samma tråd? Det känns lite rörigt om man har flera trådar och man kommer ju dessutom direkt till det senast olästa inlägget när man öppnar tråden som fr.o.m. nu förmodligen mest kretsar kring paketöppning ändå tänker jag? 😊
 
Då ska vi se!
A19D1F57-1747-4D7E-8B7E-59BE639D8D9D.jpeg


Hemliga tomten levererar, detta var skoj!
3 armband, en Seiko, en lykta en microfiberduk och två små lappar? Vad är det för ngt?
1FB2B4B3-968D-4A1F-A053-553FE215CD17.jpeg

6F6E0762-62E3-4771-84FD-970EEBD305B6.jpeg

Stort tack till min hemliga tomte!
Den som väntar på mitt paket får vänta ytterligare några dagar. Detta var snabba puckar☺️
 
Seducing Santa? 😍 Jag har inte varit involverad tidigare men har det inte alltid varit samlat i samma tråd? Det känns lite rörigt om man har flera trådar och man kommer ju dessutom direkt till det senast olästa inlägget när man öppnar tråden som fr.o.m. nu förmodligen mest kretsar kring paketöppning ändå tänker jag? 😊
Det kanske är enklast/bäst så iofs. Du vara chef!

75CB6FAF-80C4-4D37-9734-2008EC49AFBA.jpeg
 
Hämtade mitt paket igår och tänkte att man skulle hålla sig och vänta tills det närmar sig jul lite mer. Men en lördag med tråkigt väder så vinner man inte över nyfikenheten!
20201205_141916.jpg

20201205_135635.jpg

20201205_135545.jpg

Tack så mycket Tomten! Har tyvärr ingen klocka med 20mm mellan luggarna kvar, men jag tycker det gick ganska bra att pressa ihop det litegrann för att passa 19mm.
Tack!
 
Tomten? Jag då? Jag behöver lite uppmuntran
Du kan slappna av och låta julefriden infinna sig. Du har nämligen varit en skötsam gosse i år och what goes around comes around som vi säger här på Nordpolen. Man skulle kunna uttrycka det som att du har vunnit jackpotten i livets lotteri och fått en avsändare som står högt upp på tomtens GG-lista, as good as it gets, så det ska nog dyka upp en passande liten klapp till dig så småningom! Ho, ho, ho! 🎅
Nåja, nu ska vi inte ge din secret santa prestationsångest men jag är tämligen säker på att det åtminstone inte blir en dildo, men bild på kungen stod ju tydligen på önskelistan...? ;)
 
Edit: nej! Så snäll har jag inte varit (tydligen) det är chefensbrors klocka som han tappt i marken och jag ska se om jag får liv i den igen

Lilla blonda bekräftar mottaget KS paket
1160D385-1443-406C-A488-CAF3A236E5D6.jpeg

En Omega Seamaster Quartz...
78F3DBD6-8CFA-4B23-9070-27BEF4528887.jpeg

Stureplans brezeln också. Tack tomten
 
Senast ändrad:
Sitter fortfarande och väntar på att jag ska få hem julklappen, beställde 30/11... Kanske var dumt att beställa från utlandet verkar det som😳 Håller tummarna att det anländer snart så min stackare får sitt paket innan jul! Annars om någon får sin julklapp från Secret Santa nån gång i augusti så vet ni vem det är från😂
 
Du kan slappna av och låta julefriden infinna sig. Du har nämligen varit en skötsam gosse i år och what goes around comes around som vi säger här på Nordpolen. Man skulle kunna uttrycka det som att du har vunnit jackpotten i livets lotteri och fått en avsändare som står högt upp på tomtens GG-lista, as good as it gets, så det ska nog dyka upp en passande liten klapp till dig så småningom! Ho, ho, ho! 🎅
Nåja, nu ska vi inte ge din secret santa prestationsångest men jag är tämligen säker på att det åtminstone inte blir en dildo, men bild på kungen stod ju tydligen på önskelistan...? ;)
Haha!

Skulle kungen dyka upp i paketet så garanterar jag att han kommer hängas upp på jobbet!
 
Sitter fortfarande och väntar på att jag ska få hem julklappen, beställde 30/11... Kanske var dumt att beställa från utlandet verkar det som😳 Håller tummarna att det anländer snart så min stackare får sitt paket innan jul! Annars om någon får sin julklapp från Secret Santa nån gång i augusti så vet ni vem det är från😂
Haha, samma här faktiskt. Kanske inte var skitsmart men men, det är ju några dagar kvar 🎅
 
Sitter fortfarande och väntar på att jag ska få hem julklappen, beställde 30/11... Kanske var dumt att beställa från utlandet verkar det som😳 Håller tummarna att det anländer snart så min stackare får sitt paket innan jul! Annars om någon får sin julklapp från Secret Santa nån gång i augusti så vet ni vem det är från😂
Om du har beställt från Aliexpress, så lär den komma kanske 2021 🤣
 
Wow! Nu var det min tur att få paket från Tomten, det verkar som att jag har varit riktigt snäll. Sambon skrattade gott åt Tomtens fina rim och den fina teckningen.

Jag tackar ödmjukast och är mer än nöjd med min klapp.


thumbnail_IMG_3537.jpg


Blomman i pipan är en riktigt fin detalj!
thumbnail_IMG_3538.jpg


Vad fick jag då i mitt paket?

thumbnail_IMG_3539.jpg



Två Out of Time Magazine, ett fint veganskt?? mockaläder, bandstiftsverktyg och ett aktivitetsarmband. Det är intressant hur Tomten visse om att jag gått upp 10 kg sedan jag slutade snusa och behöver ett aktivitetsarmband för att komma i form igen.

Nedan, Sinn med nya kläder på.

thumbnail_IMG_3540.jpg



Tack så mycket tomten och jag vill passa på att önska alla en riktigt härlig jul!
 
Wow! Nu var det min tur att få paket från Tomten, det verkar som att jag har varit riktigt snäll. Sambon skrattade gott åt Tomtens fina rim och den fina teckningen.

Jag tackar ödmjukast och är mer än nöjd med min klapp.


thumbnail_IMG_3537.jpg


Blomman i pipan är en riktigt fin detalj!
thumbnail_IMG_3538.jpg


Vad fick jag då i mitt paket?

thumbnail_IMG_3539.jpg



Två Out of Time Magazine, ett fint veganskt?? mockaläder, bandstiftsverktyg och ett aktivitetsarmband. Det är intressant hur Tomten visse om att jag gått upp 10 kg sedan jag slutade snusa och behöver ett aktivitetsarmband för att komma i form igen.

Nedan, Sinn med nya kläder på.

thumbnail_IMG_3540.jpg



Tack så mycket tomten och jag vill passa på att önska alla en riktigt härlig jul!

Sicken fin julklapp och bra stalkat av Santa Claes :D!
 
Tillbaka
Topp