Sådär ja, fick muta grabben med en G-Shock så släppte han julklappsklockan. Tack återigen Hemlikus
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror det här är din hemliga tomteSnart smäller det
Skönt ändå att du slapp mig i år!!Då var det tid för mig att få min klapp. Och visst hade det varit kul att öppna något på julafton, men klart vi kör nu.Tror tomten vet att jag är typ-2 diabetiker och vill slippa ge mig något kommande år Perfekt med ett par handskar, hade tänkt skaffa ett nytt par
Detta var ett mycket skönt, juligt och elastiskt band. Kör ju nästan bara metall, men detta satt kanon. Tack tomten
Sen verkar det som att tomten sladdat förbi Thailand innan han packade min klapp
Tack så mycket för klapparna jag skickar räkningen för besöket hos diabetesläkaren i januari
Sitter BTW på huset nuSkönt ändå att du slapp mig i år!!
Även jag har varit snäll i år Tack Tomten
Agree!Nu är paketet postat även härifrån! Nästan mer spännande att vänta på att se det öppnas i tråden än att vänta på sitt eget.
Och jag får säga precis detsamma till min hemliga tomte. Har nästan tappat hoppet om att den ska komma innan jul. Istället så får de vänta på något riktigt bra istället då kanske Chockad över att det skulle ta sån tid för leverans inom EU, beställde nyligen från USA och fick inom 1 vecka.Jag börjar bli riktigt nojig över att jag inte ska hinna få iväg mitt paket före jul. Att beställa inom EU med expressfrakt trodde jag skulle vara lugnt en sisådär 3v före jul men nu känns det inget vidare.. Håll ut min hemlige mottagare!
Är det min Patek du väntar på?Jag börjar bli riktigt nojig över att jag inte ska hinna få iväg mitt paket före jul. Att beställa inom EU med expressfrakt trodde jag skulle vara lugnt en sisådär 3v före jul men nu känns det inget vidare.. Håll ut min hemlige mottagare!
Kunde ju sparat den och skickat tillbaka den till avsändaren så kunde han kastat sin egen skitDu borde källsortera ordentligt.
Tack snål-tomten sitter lite tight men då har jag något att banta för... eller så kastar jag bara skiten. Tack
Jag ska se om jag kan bygga om den till en kronograf eller mosa den med en hammare. Varför kastar man inte sin egen skit! Har ni ingen källsortering där du bor!