Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, bridgeblandning är ju fint! Bra tomte!Hopp tydligen hade jag också varit snäll i år. Jag tackar ödmjukast för presenterna men Bridge
, så gammal är jag inte haha
. Nu blir det Nato-jakt till någon av mina G-Shocks.
![]()
![]()
Ja, det här var absolut sista gången, men i år fick jag iaf något@Margarinkungen Förstår dig, samma anledning att jag inte heller varit med ett par år. Man stalkade, la ner sig och fixade något jag tyckte var fint och genomtänkt.
Så fick man något som egentligen borde ha slängts.
Haha inga fel på godiset i sigHaha, bridgeblandning är ju fint! Bra tomte!
Tack min Secret Santa för den fina klappen! Med läsglasögon på och uppkrupen i soffan kan jag nu ta itu med den annalkande julledigheten!Och plötsligt kom tomten förbi mitt hus också!![]()
Är du ironisk? Annars får du nog be avsändaren om ursäkt för en litet väl snobbig attityd? Till avsändaren, jag skulle blivit glad för något att fixa och trixa med!KS affordable Santa! hade den snåla jäveln döpt paketet. Jag har inte snålat, jag betalade mer för frakten än vad det här skiten kostade. Men jag är inte bitter.
Nej, den dog. Blev ingen modd
![]()
![]()
du kanske kan skicka en riktig julklapp ist för skit!
Kan ju ärligt talat säga att det inte ens var värt att lämna hemmet, en mindre att starta bilen för att bränna 0,5 liter soppa för att hämta det här.
![]()
”micedrop”
Vi kan ju hoppas det!
- skicka Affordable till folk på KS
- känner också att mitt missnöje har framgått nu, kanske får göra en podd om det här men annars nöjer jag mig här.
häng gärna ut era snåla- fattiga- muppar till tomtar så dom iaf får skämmas lite
Är du ironisk? Annars får du nog be avsändaren om ursäkt för en litet väl snobbig attityd? Till avsändaren, jag skulle blivit glad för något att fixa och trixa med!
Ingen direkt trevlig mottagare heller... Är du ironisk med alla dina skällsord? Hoppas inte avsändaren tar åt sig bara![]()
Vad spännande inställning du har, berätta gärna mer!
Klart avsändaren ska ta åt sig, är det du?
Då vet du att ett Quartz kinaverk inte är så mycket att fixa med. Eller ja, mer än det jag gjorde! Mosade skiten.
Tack så mycket!
Jag är inte med och hade inte vågat skicka till digSå du var med?
Då så,Jag är inte med och hade inte vågat skicka till dig
Kul hur kränkt man kan bli över en julklapp bara. Lägger mig inte i för det.Då så, tycker du att en Quartz klocka för 75 kr är en ok santa present?
Varför lägger du i över huvudtaget?
Skicka din adress så skickar jag klockan i morgon, du verkar verkligen vilja ha denKul hur kränkt man kan bli över en julklapp bara. Lägger mig inte i för det.
Bifall"Nu tycker jag att vi gemensamt i denna sal sjunger "we shall overcome"
Julen är en kärlekens och glädjens högtid och livet är alldeles för kort för att fyllas med hat och ilska. Det är ju trots allt några dagar kvar till jul så ge inte upp hoppet riktigt än...![]()
Vad spännande inställning du har, berätta gärna mer!
Klart avsändaren ska ta åt sig, är det du?
Då vet du att ett Quartz kinaverk inte är så mycket att fixa med. Eller ja, mer än det jag gjorde! Mosade skiten.
Tack så mycket!
Kanske lika bra, Men du hade kanske inte heller skickat något som hör hemma i soptunnan heller, eller?Nej, jag är inte med. Vill ju inte riskera att få typ
Ja, precis! Tror också att någon försökt sig på en rolig grej och faktiskt lagt ned ganska mycket på det. Men blev helt fel. Det är svårt när man inte känner varandra antar jagAlltså, läst tråden och kan inte låta bli att det måste vara nån form av missförstånd. Är det nån som stalkat Margarinkungen och försökt skoja på ett sätt som uppenbarligen inte gått hem? Eller är det ett prank och det kommer ett till paket? Eller har kostnadsnivån bara tolkats helt olika, och personen ifråga tyckte det va en kul lagom grej, men nu sitter med ont i magen och ångest då det blev helt fel? En del energi har ju iallfall lagts ner på brevet. Har svårt att tro att nån skickar nåt billigt från byrålådan enbart med förhoppning om att själv få nåt fint.