Eric Jajjamensan P
Jaktledare
Hah!
Roligt att denna hiskeliga skapelse hemsökt så många!
Den var nästan helt förträngd....
Roligt att denna hiskeliga skapelse hemsökt så många!
Den var nästan helt förträngd....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur gör man för att vara med?
Har dokumenterad erfatrenhet av passarounds
Vad tåler den?Du ber om åt få den skickad till dig. Sen skickar du den vidare efter en vecka eller så är tanken!
Vad tåler den?
Man skall väl testa den i vardagen?Vad menar du?
Så klart. Det är en swatch, quartz. Vet inte vad den klarar. Men skulle den gå sönder får vi väl hitta en ny att skicka runt?Man skall väl testa den i vardagen?
Jag vill vara före dig.Vill va me
Om man har sönder den får man skaffa en ny...Så klart. Det är en swatch, quartz. Vet inte vad den klarar. Men skulle den gå sönder får vi väl hitta en ny att skicka runt?
Jag vill vara före dig.
Nej. Jablas vardag är inte som allas andra.. det ser vi tydligt på hans "dokumenterade erfarenhet av passarounds" utöver knäckkokande och flygplanslekande så är hans vardag helt annorlunda än våranSå klart. Det är en swatch, quartz. Vet inte vad den klarar. Men skulle den gå sönder får vi väl hitta en ny att skicka runt?
Jag förstår dem. Snåldraken kan väcka de döda med sitt tickandePendeltågsbild igen.. tråkigt. Men igår fick jag klagomål... Tydligen får man inte bära Swatch under mattekursen... Eller någon annan kurs där folk sitter tysta och ska fokusera. Swatch stör...
Inget jag lagt märke till. Men kurskamraterna är inte så glada...
Nu är den här
Haha nja, kanske inte en recension. Men en liten cameo får den nog vid någon wrist-checkHärligt. Får vi se en review på tuben av den?
Haha nja, kanske inte en recension. Men en liten cameo får den nog vid någon wrist-check
Gem!Vill passa på o tacka @PJO som väldigt snällt skickat över detta band som passar alldeles utmärkt till vår lilla snåldrake. Ska försöka lista ut hur man byter och återkommer med bilder
Jag är osäker på kösystemetHos mig! Jag frågade vem som skulle ha den härnäst men fick aldrig svar sen glömde jag bort den...
Så, vem ska ha den härnäst? Så skickar jag med detsamma!
Kul grej: den tickar högre än en gammal pendelklocka i en skräckfilm. (Såg att du hade lite problem med Timex tickande)Visade den för min fru, hon vill gärna testa den.
Härligt, min fru är som sagt van vid Timex så det blir perfekt! Då kan hon inte heller komma smygandes...Kul grej: den tickar högre än en gammal pendelklocka i en skräckfilm. (Såg att du hade lite problem med Timex tickande)