@Tactical trader var först. Men det är du som får avgöra vem som ska ha den.Ska jag skicka till @MaBr då eller hur blir det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
@Tactical trader var först. Men det är du som får avgöra vem som ska ha den.Ska jag skicka till @MaBr då eller hur blir det?
@TobiasD, skicka den till @Tactical trader så kan jag ta den senare, är inte precis bråttom.@Tactical trader var först. Men det är du som får avgöra vem som ska ha den.
@Tactical trader var först. Men det är du som får avgöra vem som ska ha den.
@TobiasD, skicka den till @Tactical trader så kan jag ta den senare, är inte precis bråttom.
Skicka din address i PMLos solidos....
Jag samverkar med @TobiasD , därefter @MaBr och sen @Aquaracer2 ......the hunt is afoot
De nya bandet följde inte med?Dracarys.....the mother of dragons has arrived...
Resan fortsätter efter föredömlig leverans av @TobiasD
De nya bandet följde inte med?
"And god said, let there be light...."De nya bandet följde inte med?
Den lever och däri skola du botanisera när draken dig gästarUbercool. Men loggboken dååå? Lever den? Är det något kul att dela med sig av?
Time will tell....Ping @snåldraken
Lever den? Var är den?
Man saknar nästan tickandet. Eller?
Bra fråga, skulle vara skoja att veta!Lever den här fortfarande ? Vem har den ?
Det var jag som startade tråden. Ser gärna att den kommer ut på nya äventyr i ställetAbsolut, den har varit redo ett bra tag. Men ingen taker än.
Är du sugen så så dra ett PM så kommer den direkt
SjälvklartDet var jag som startade tråden. Ser gärna att den kommer ut på nya äventyr i stället
Jag kan ta över den. Behöver lite färg i tillvaron. PM:a så löser vi det.Frenetisk flyttrensning pågår - denna söker ny handled. Vem är beredd att ta över snåldraken?!
Med tanke på ditt jobbJag kan ta över den. Behöver lite färg i tillvaron. PM:a så löser vi det.