• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Tack @viwe :D
20200804_191657.jpg

Alltså jävlar vilken performance på Dior Sauvage...sprutade ett sprut kl 19:00 igår och känner fortfarande doften? :O
Fattar hypen...samtidigt känns doften jäkligt uttjatat, luktar som varenda klubb man festat på haha

• Like
Reactions: JCE
Videon ute nu. Inget om nya dofter tyvärr. Några prisökningar och några sänkningar. Tyckte nyheterna såg trevliga ut.
Det såg bra ut.
Det skulle komma en till video om jag nu fattade rätt i hastigheten, där han skulle prata mer om sortimentet. Få se om det blir några förändringar.

• Like
Reactions: bvb
Jag har redan 5 av hans dofter som fullflaskor. Plus 2 10or. Ändå är jag nyfiken på fler.

Men jag tror att jag ska köpa lite Orto parisi och Nasomatto härnäst ändå. Gillar ju udda dofter!

Jag är inne på samma spår. Jag har provat Orto parisi terroni samt Brutus tidigare. Det var ett tag sedan, men jag gillade båda. Av Nasomatto har jag bara testat black afgano.

Jag är inne på samma spår. Jag har provat Orto parisi terroni samt Brutus tidigare. Det var ett tag sedan, men jag gillade båda. Av Nasomatto har jag bara testat black afgano.

De har jag också testat och megamare. Har nog dragit igenom de flesta Nasomatto också. Pardon ligger farligt nära ett köp!
Ska finnas en dokumentär om Gaulthieri. Men jag har inte sett den...

• Like
Reactions: bvb
Helt otänkbart är det nog inte.
-
Nu hade sidan öppnat upp i ny utformning också såg jag. Går inte att beställa förrän på lördag.
Såg det också nu imorse :)
Jag provade hans Deviant igår som jag fick av @Axiom och herrejävlar vad den satt i! Delirium och Santal Extreme satt i kanske 6-8h men Deviant satt i och luktade typ nästan lika starkt i 12h. Tyvärr älskar jag inte doften baserat på en enda användning men jag skall utvärdera mer samt att jag nu verkligen fått upp ögonen för ATH.

Jag provade hans Deviant igår som jag fick av @Axiom och herrejävlar vad den satt i! Delirium och Santal Extreme satt i kanske 6-8h men Deviant satt i och luktade typ nästan lika starkt i 12h. Tyvärr älskar jag inte doften baserat på en enda användning men jag skall utvärdera mer samt att jag nu verkligen fått upp ögonen för ATH.
Deviant är väldigt uthållig men inte min favorit heller direkt.

Deviant passade inte mig, men jäklar vad den satt länge! Kände av den efter 24h

Klicka hem en DIOR SAUVAGE EDP. Läst så mycket positivt om den så kunde inte låta bli. Men vad säger ni här ?

Passade på att strukturera upp de dofter som just nu ligger i rullning här hemma.
från vänster: varm sommardag, varm sommarkväll, regnig sommardag/kväll, höst dag & kväll och därefter allmänt kallt dygn.
C156A599-238B-475E-9204-CE4692B474AE.jpeg

Vilka har du för allmänt kallt dygn? Jag ser pardon, terroni, någon TF? Tänkte testa just dessa för den kallare tiden på året. Som jag tänker nu så blir det tuscan leather, sen ska jag prova mig fram på orto parisi och nasomatto. Som tur är har jag gents butik på rimligt avstånd.

Vilka har du för allmänt kallt dygn? Jag ser pardon, terroni, någon TF? Tänkte testa just dessa för den kallare tiden på året. Som jag tänker nu så blir det tuscan leather, sen ska jag prova mig fram på orto parisi och nasomatto. Som tur är har jag gents butik på rimligt avstånd.

Kallt blir det Nasomatto Baraonda, Tom Ford Plum japonais, Tom Ford Noir extreme, Sana Jardins Tiger by her side, Sana Jardins celestial patchouli, Amourouds oud tabac men kanske framförallt Nasomatto Pardon.

Tillbaka
Topp