Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Enjoy!
Jo det är vad jag har hört, men det är bara samples så det gör inte så mycket. Fyller oftast inte hela atomizern heller utan bara så det räcker till några gånger.Blir dem inte dåliga i värmen/kylan?
ATH ska komma med information i eftermiddag kl 18 där han berättar om nyheter i releasen den 8e. Kan det bli några nya sorter kanske?
ATH ska komma med information i eftermiddag kl 18 där han berättar om nyheter i releasen den 8e. Kan det bli några nya sorter kanske?
Det såg bra ut.Videon ute nu. Inget om nya dofter tyvärr. Några prisökningar och några sänkningar. Tyckte nyheterna såg trevliga ut.
Jag har redan 5 av hans dofter som fullflaskor. Plus 2 10or. Ändå är jag nyfiken på fler.
Men jag tror att jag ska köpa lite Orto parisi och Nasomatto härnäst ändå. Gillar ju udda dofter!
Jag är inne på samma spår. Jag har provat Orto parisi terroni samt Brutus tidigare. Det var ett tag sedan, men jag gillade båda. Av Nasomatto har jag bara testat black afgano.
Herregud. Är han pårökt eller? Samma sorts melodi i tonfallet som många gamla hårschare man stött på.ATH ska komma med information i eftermiddag kl 18 där han berättar om nyheter i releasen den 8e. Kan det bli några nya sorter kanske?
Herregud. Är han pårökt eller? Samma sorts melodi i tonfallet som många gamla hårschare man stött på.
Såg det också nu imorseHelt otänkbart är det nog inte.
-
Nu hade sidan öppnat upp i ny utformning också såg jag. Går inte att beställa förrän på lördag.
Deviant är väldigt uthållig men inte min favorit heller direkt.Såg det också nu imorse
Jag provade hans Deviant igår som jag fick av @Axiom och herrejävlar vad den satt i! Delirium och Santal Extreme satt i kanske 6-8h men Deviant satt i och luktade typ nästan lika starkt i 12h. Tyvärr älskar jag inte doften baserat på en enda användning men jag skall utvärdera mer samt att jag nu verkligen fått upp ögonen för ATH.
Deviant passade inte mig, men jäklar vad den satt länge! Kände av den efter 24hSåg det också nu imorse
Jag provade hans Deviant igår som jag fick av @Axiom och herrejävlar vad den satt i! Delirium och Santal Extreme satt i kanske 6-8h men Deviant satt i och luktade typ nästan lika starkt i 12h. Tyvärr älskar jag inte doften baserat på en enda användning men jag skall utvärdera mer samt att jag nu verkligen fått upp ögonen för ATH.
På tal om Nasomatto så tycker jag att Baraonda är en riktig hit.
Passade på att strukturera upp de dofter som just nu ligger i rullning här hemma.
från vänster: varm sommardag, varm sommarkväll, regnig sommardag/kväll, höst dag & kväll och därefter allmänt kallt dygn.
Vilka har du för allmänt kallt dygn? Jag ser pardon, terroni, någon TF? Tänkte testa just dessa för den kallare tiden på året. Som jag tänker nu så blir det tuscan leather, sen ska jag prova mig fram på orto parisi och nasomatto. Som tur är har jag gents butik på rimligt avstånd.
Efter min lite udda upplevelse av Royal Satisfaction som kan läsas i tidigare post kunde jag inte låta bli att klicka hem en flaska. Förbaskad bra är den!