Ingen som har någon ml av Xerjoff - Uden att sälja? Skulle vilja prova den också innan jag beställer Uden Overdose.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ny hemsida för mig och inga reviews på Trustpilot, nån som har handlat där?Absolut det kan bli en beställning redan ikväll på Carved Oud via https://www.escentica.se/ så bra var den.
Jag har handlat otroligt mycket doft av ägaren till hemsidan och kan gå 100% i god för att den är legitNy hemsida för mig och inga reviews på Trustpilot, nån som har handlat där?
Ny hemsida för mig och inga reviews på Trustpilot, nån som har handlat där?
Aha, that makes sense!Det är Tareks sida.
Kul! Måste vara ganska ny sida iaf.Jag har handlat otroligt mycket doft av ägaren till hemsidan och kan gå 100% i god för att den är legit.
Kul med lite andra niche parfymhus än de som redan finns på hos andra svenska nätbutikerKul! Måste vara ganska ny sida iaf.
Gjorde slut på mitt uden sample idag, trist för hade jag sett detta hade jag skickat över det istället :/Ingen som har någon ml av Xerjoff - Uden att sälja? Skulle vilja prova den också innan jag beställer Uden Overdose.
Tack det var omtänksamt av digGjorde slut på mitt uden sample idag, trist för hade jag sett detta hade jag skickat över det istället :/
Uden är bra, men inte wow. Vet att brorsan testade mitt sample i julas och luktade riktigt bra på honom dock.
Tyvärr inte testat overdose så kan dessvärre inte jämföra demAntar att det är en starkare variant bara?
Återkom gärna när du testatTack det var omtänksamt av dig. Beställde precis ett Uden sample från Cedvard så det ska bli spännande att jämföra
.
Kollar jag på noterna på respektive doft verkar dom väldigt olika men kan givetvis ha fel.
Det lovar jag att göraÅterkom gärna när du testat![]()
Ohfan, så pass! låter farligt..Absolut det kan bli en beställning redan ikväll på Carved Oud via https://www.escentica.se/ så bra var den.
Den har du en bra dos av kanel iVar på konferens och där fanns det handsprit med kaneldoft. Det doftade otroligt gott!
Har ni några tips på parfymer som doftar kanel? Gärna affordables.
Chanel Le Lion kom men fick lämna lika snabbt. Sålde den imorse. Vet inte om mina förväntningar var skyyyyhöga (läste i princip varenda recension och såg varenda video lol) men kände mig lite besviken på den. Välgjord och fin, absolut, men jag kände knappt något av citrus/bergamott-öppningen utan den gick nästan direkt över till rök rök rök och läder typ.
Under senaste veckan har jag exempelvis också testat Au Coeur du Desert och Jubilation XXV och jag kände att båda var mycket mer intressanta. Underbara och intressanta båda två, från första spray.
Blood OrangeTack själv! Grymt urval av dofter där om jag får säga så själv.
Är torr på Blood Orange nu, är det nån som handlat från ATH efter Brexit? Funkar det ok?
Behöver 2 nya sommardofter. Ej "blå" dofter.
Har ni några sköna tips?
Är ej främmande för designers i vanliga fall men skulle tycka det var extra kul med någon doft som flyger lite under radarn ...
Har du testat Ambra Calabria? Börjar grönt/aromatiskt och övergår till en härlig amber i drydownen.
Fan vad bra denna är; DHI 2016. Vill verkligen inte att den ska ta slutGillar varken 2019 och 2020 versionerna
![]()
Har precis påbörjat min sista flaska av denna från 2014. Provade nyligen DHI 2021 som är fräschare och mindre iris inledningsvis men dör ut rätt fort. I min är det bra Iris tryck direkt och mörkare samt att päron noten är kvarFan vad bra denna är; DHI 2016. Vill verkligen inte att den ska ta slutGillar varken 2019 och 2020 versionerna
![]()