Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tips på prisvärd parfym till syster i tonåren?
Förmodligen mainstream. Mjukismodet från H&M.Stil? Är hon mainstream, eller alternativ eller hipster eller förort eller stekig?
Carolina Herrera Good GirlFörmodligen mainstream. Mjukismodet från H&M.
Cheapie:
![]()
Parfymer Dam | Ny kollektion online | ZARA Finland
Logga in på ZARA för säsongens damparfymer. Lätta, tunga, fruktiga och orientaliska dofter, eau de toilette och parfym för dam för alla tillfällen.www.zara.com
Mellan:
Mellan:
![]()
Cloud EdP 100 ml - Ariana Grande - KICKS
Köp Cloud EdP 100 ml online eller i butik hos KICKS! ✓ Störst inom skönhet & makeup ✓ Expressleverans! ✓ Shoppa Online eller i butikwww.kicks.se
Precis, det var nåt sånt jag sökte. Nåt som går hem hos de flesta. Tack.Carolina Herrera Good Girl
Typ tjejernas motsvarighet till One Million?![]()
Det låter som en kul idé!Vi borde få till en parfym-träff så snart Covid släpper. Jag älskar patchouli men det kan verkligen dofta olika. Från manligt träigt till blött och gräs-aktigt. Och resterande noter kan verkligen accentuera olika delar av patchouli.
Juicy couture Viva la juicy skulle jag rekommendera till en tjej i tonåren. Du får en flaska för strax under 400krTips på prisvärd parfym till syster i tonåren?
Låter svinkul!Vi borde få till en parfym-träff så snart Covid släpper. Jag älskar patchouli men det kan verkligen dofta olika. Från manligt träigt till blött och gräs-aktigt. Och resterande noter kan verkligen accentuera olika delar av patchouli.
Det låter som en kul idé!
Ja visst, så är det väl med mycket. Ser att patchouli finns i Aventus och det är ju en doft som är väldigt lätt att gilla. I Tempo och Monsieur känns det som att patchoulin är centrerad/i fokus (ja, ni fattar) och det är väl ingen love at first sniff, men jag fortsätter sniffa vidare.![]()
Låter svinkul!
Har också gjort en flaska där, riktigt skojigt!Visst?
Jag körde själv en ”göra min egen parfym” hos Collect and bottle och det är sjukt roligt att dundra igenom massor av noter i lugn och ro utan att en butikssäljare sneglar över axeln.
Det här blir ju ännu bättre!
Jag har men tyvärr inga dekanter, kan bjussa på en skvätt om du skickar ngt att skvätta upp iNågon som har några milliliter att sälja av Prada - Luna Rossa Carbon? Blev nyfiken på doften men pallar inte ett blindköp.
Saknar du 3/5/10ml dekanter är det inga problem. Jag skickar mer än gärna då jag har en del på lager.
Jag tackar så hemskt mycketJag har men tyvärr inga dekanter, kan bjussa på en skvätt om du skickar ngt att skvätta upp i![]()
Tycker jag också. Man kan ju ha parfympicknick med säkert avstånd. Varsin korg med parfymflaskor och en stor filt, et voilaVi borde få till en parfym-träff så snart Covid släpper. Jag älskar patchouli men det kan verkligen dofta olika. Från manligt träigt till blött och gräs-aktigt. Och resterande noter kan verkligen accentuera olika delar av patchouli.
Kul att den gick till en KSare. Köp en trissSlog nyss till på en Ultra zest. Någon som sitter på den här? Fina grejer?
Jag hade inte velat handla där iaf, dels för att den känns skum över lag och sedan för att jag inte vill stötta en verksamhet som verkar ha som mål att lura folk till att betala konstiga medlemsavgifter...Någon som handlat från Plusshop? Är medveten om deras prenumerationsgrej som folk har känt sig lurade av, men frågan är om de säljer fejks? Kolla produktbilden på TF Neroli Portofino.
Helvete, ser nu att Pure White Cologne ligger på €350. Låg närmre €300 tidigare. Fan att man missade det...
Tack, men är inte riktigt ute efter Neroli Portofino. Köpte en flaska Forte som jag postade här för en vecka sen. Tog den bara som ett exempel, då bilden såg riktigt skum ut. Hittade Prada L'homme där som jag var intresserad av.Jag hade inte velat handla där iaf, dels för att den känns skum över lag och sedan för att jag inte vill stötta en verksamhet som verkar ha som mål att lura folk till att betala konstiga medlemsavgifter...
Harmoniq som jag har för mig är seriösa har Neroli Portofino 30ml några kronor billigare än plusshop: https://www.harmoniq.se/p/man/doft-407/herrparfym/tom-ford-neroli-portofino-edp.html
21% rabatt för tillfället
Tack, men är inte riktigt ute efter Neroli Portofino. Köpte en flaska Forte som jag postade här för en vecka sen. Tog den bara som ett exempel, då bilden såg riktigt skum ut. Hittade Prada L'homme där som jag var intresserad av.
Tusen tack! Ligger dock på samma pris som förr på den svenska hemsidan. Antar att det är sak samma att beställa från tyska sidan?
EDIT: Verkar dock som att tyska priset inte heller är justerat, utan ordinarie pris? Parfumdreams har alltid haft ett lägre pris på White Cologne.
Sorry, missade rabattkoden totalt. Såg att svenska sidan också har en kod, där står det dock uttryckligen att den ej gäller Creed. Provade på tyska sidan, men verkar inte fungera med Creed där heller...Enda skillnaden jag ser är att Rabattkoden gäller på tyska men inte svenska sidan på Creedprodukter