Splittar du den något?![]()
Brukar inte splitta, men jag ska fundera på hur mycket jag är redo att släppa

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Splittar du den något?![]()
Jag som försöker en fuling här! Inte värt att splitta den. Skitkonstiga priser på Avery’s hemsida. 240€ för 100ml, 6€ för 4ml. Ska nog köpa 25st splittar för 150€ iställetBrukar inte splitta, men jag ska fundera på hur mycket jag är redo att släppa![]()
Jag som försöker en fuling här! Inte värt att splitta den. Skitkonstiga priser på Avery’s hemsida. 240€ för 100ml, 6€ för 4ml. Ska nog köpa 25st splittar för 150€ istället![]()
Haha! Vet du eller någon i tråden hur funkar det med moms och tull därifrån just nu?Har reagerat på det också, helskumt. Får lite ocd-ångest av tanken![]()
Haha! Vet du eller någon i tråden hur funkar det med moms och tull därifrån just nu?![]()
Snyggt! Blir nog en beställning med lite splits, några förslag på annat därifrån? Någon Thameen blir det nogMitt paket kom från Italien, om jag inte minns fel, så ingen moms alls![]()
Snyggt! Blir nog en beställning med lite splits, några förslag på annat därifrån? Någon Thameen blir det nog![]()
Snyggt! Blir nog en beställning med lite splits, några förslag på annat därifrån? Någon Thameen blir det nog![]()
Dagens blir Nishane - Hacivat
Tänker ge den en chans till innan den hamnar på K&S... och i fortsättningen ska jag nog hålla mig till att testa dofter innan jag beställer full flaska
![]()
Dagens doft för mig med, tycker den är som absolut bäst efter någon timme.Dagens blir Nishane - Hacivat
Tänker ge den en chans till innan den hamnar på K&S... och i fortsättningen ska jag nog hålla mig till att testa dofter innan jag beställer full flaska
![]()
Sea notes, går det att beskriva?FMD: Armani - Acqua di Giò Profumo
![]()
![]()
DD: dagsfärskt blindköp
Förstår vad du menar!Grym doft!
Jag har samma. Man kan lugnt säga att jag inte är en sissy sprayer med den.![]()
Har du provat den vanliga AdGSea notes, går det att beskriva?