Reverso
Silver
Sommaren är räddad.
![]()
Kanske förväxlar dig med någon annan men skulle inte du dra ner på samlingen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sommaren är räddad.
![]()
Haha det har du inte gjortKanske förväxlar dig med någon annan men skulle inte du dra ner på samlingen?![]()
Super!Absolut det kan jag göra, tänkte prova både Extreme Niche och 565 ikväll då båda är blindköp.
Haha det har du inte gjort, det var tanken men blev jädrans tråkigt med alldeles för få dofter så fick bli en impulsiv beställning
.
Haha typ så
Kanon, väldigt nyfiken på dina intryck!Absolut det kan jag göra, tänkte prova både Extreme Niche och 565 ikväll då båda är blindköp.
Ytterligare en dimension i presentationen:Hoppla! Somliga kan det där med presentation! Fast betalar man vad den kostar, så får man nog förvänta sig mer än en pappask...
In other news, fick precis sms om att min SweDoft Tre Kronor finns att hämta ut!
Hann bara packa upp dom snabbt på lunchrasten men jag återkommer med intryck under kvällenKanon, väldigt nyfiken på dina intryck!![]()
Alltid trevligt med det lilla extra! Även flaskan är viktig för mig. Blev riktigt överraskad av Rochas Moustache EdP, som jag inte förväntade mig skulle ha en sån kvalitetskänsla i flaskan kontra det blygsamma priset. Tillochmed korken är riktigt tung! Känns som det gärna sparas in där när det rör sig om billigare parfymer.Ytterligare en dimension i presentationen:
![]()
![]()
Splittar du den något?EMD: The Fragrance Kitchen - Cosmos
![]()
Man blir lite förstörd på vissa förkortningar. Jag som jobbar på kommun kan inte se annat än att trafik- och fastighetskontoret ligger bakom den doften!EMD: The Fragrance Kitchen - Cosmos
![]()
Hade kanske löst vissa budgetunderskott om de lanserade en sån doft.Man blir lite förstörd på vissa förkortningar. Jag som jobbar på kommun kan inte se annat än att trafik- och fastighetskontoret ligger bakom den doften!![]()
Cap D’antibes är riktigt trevlig för sommaren, den gillade jag bäst av de jag testat från dem.Lite att testa i helgen!
![]()
Känner igen det..Haha det har du inte gjort, det var tanken men blev jädrans tråkigt med alldeles för få dofter så fick bli en impulsiv beställning
.
Haha ska börja träna på ”balans” med saker och ting i livetKänner igen det..![]()
Lycka till!Haha ska börja träna på ”balans” med saker och ting i livet.