Notorious Niklas
Silver
KD: MFK - Pluriel. Den här gillar jag! Riktigt trevlig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Känner tvärtom. L’eau vinner för mig, Originalet håller typ 10 minuter.Grym, besviken på L’eau-versionen...
Ser fram emot att prova dekanten på den från digSällan jag sträcker mig efter samma doft två dagar på raken men den här kommer att få gå hårt under sommarens soliga dagar.
![]()
Jag klickar med den helt enkelt men man måste uppskatta en väldigt naturlig grapefrukt.Ser fram emot att prova dekanten på den från dig. Blir förhoppningsvis en flarra om den är så bra
.
Låter lovande och ska bli spännande att prova den till veckanJag klickar med den helt enkelt men man måste uppskatta en väldigt naturlig grapefrukt.
Var första gången jag använde den igår och tyckte att den höll jäkligt bra för en sommardoft men projicerar nog mer blygsamt.
Den är klar och läggs på lådan i eftermiddag!Låter lovande och ska bli spännande att prova den till veckan.
För mig var det mer som att gå runt och dofta grapefruktjuice den var som sagt extremt naturlig men kanske inget jag sträcker mig efter. Fräsch som tusan men saknar ngt för att bli intressant.Jag klickar med den helt enkelt men man måste uppskatta en väldigt naturlig grapefrukt.
Var första gången jag använde den igår och tyckte att den höll jäkligt bra för en sommardoft men projicerar nog mer blygsamt.
Förstår vad du menar. Jag vill dock ha precis ett sånt fräscht och naturligt sommaralternativ ffa dagtid. Nåt som är enkelt, rent och okomplext. Har betydligt fler utmanande/komplexa dofter redan så den fyller en nisch för mig.För mig var det mer som att gå runt och dofta grapefruktjuice den var som sagt extremt naturlig men kanske inget jag sträcker mig efter. Fräsch som tusan men saknar ngt för att bli intressant.
Helt klart rimligt, får ge dem 100% cred för att de gjort en så naturlig doft. Blev paff när jag testade den.Förstår vad du menar. Jag vill dock ha precis ett sånt fräscht och naturligt sommaralternativ ffa dagtid. Nåt som är enkelt, rent och okomplext. Har betydligt fler utmanande/komplexa dofter redan så den fyller en nisch för mig.
Det första jag tänker på är adp mirto di panarea. Provat?Förstår vad du menar. Jag vill dock ha precis ett sånt fräscht och naturligt sommaralternativ ffa dagtid. Nåt som är enkelt, rent och okomplext. Har betydligt fler utmanande/komplexa dofter redan så den fyller en nisch för mig.
Faktiskt inte testat den (tyvärr).Det första jag tänker på är adp mirto di panarea. Provat?
Hallå alla,
Min första post i denna tråd, men har varit inne och läst en del i jakten på en ny doft. Föga förvånande så har jag blivit sugen på att testa både Nishane Hacivat samt Creed Aventus. Hittar dock inga samples på svenska sidor och inte heller i Köp/Sälj.
Jag har hittat en sajt som heter creedperfumesamples.com - är det någon som möjligtvis beställt därifrån eller om någon möjligtvis sitter på bra tips om var man kan beställa från/provdofta?
Tack!
Som om klockköpen i sig inte utgjorde en tillräckligt stabil bas för ekonomisk undergång så var jag även tvungen att hitta hit.Tja,
välkommen till den ekonomiska undergångens lekplats.
Vet inte vart du är bosatt men NK Sthlm har Nishane numera såg jag häromdagen de har även Creed.
Du får säkert napp på någon som kan sälja en 5ml dekant av de båda här också.
Annars finns det bra grupper på FB där det säljs mycket splittar t.ex. "Parfym splittar, samples och originalflaskor"
TF - Mandarino Di AmalfiÄr på jakt efter en sommardoft, vad är era favoriter som man bör kolla in?
Fasen jag som beställde Light Blue Intense igår..Sällan jag sträcker mig efter samma doft två dagar på raken men den här kommer att få gå hårt under sommarens soliga dagar.
![]()
Kör den ikväll, från att ha varit en ganska mähä doft (Axe/Dubbeldusch) så älskar jag den nu när jag vill maxa fräschören utan att känna mig billigDet första jag tänker på är adp mirto di panarea. Provat?
AdP Bergamotto/Fico/AranciaÄr på jakt efter en sommardoft, vad är era favoriter som man bör kolla in?