• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

KD: MFK - Pluriel. Den här gillar jag! Riktigt trevlig!
6E30A5A5-27D6-4015-8360-DF370BEF4BD4.jpeg

Ser fram emot att prova dekanten på den från dig 😍. Blir förhoppningsvis en flarra om den är så bra 😎.
Jag klickar med den helt enkelt men man måste uppskatta en väldigt naturlig grapefrukt.
Var första gången jag använde den igår och tyckte att den höll jäkligt bra för en sommardoft men projicerar nog mer blygsamt.

Jag klickar med den helt enkelt men man måste uppskatta en väldigt naturlig grapefrukt.
Var första gången jag använde den igår och tyckte att den höll jäkligt bra för en sommardoft men projicerar nog mer blygsamt.
För mig var det mer som att gå runt och dofta grapefruktjuice den var som sagt extremt naturlig men kanske inget jag sträcker mig efter. Fräsch som tusan men saknar ngt för att bli intressant.

För mig var det mer som att gå runt och dofta grapefruktjuice den var som sagt extremt naturlig men kanske inget jag sträcker mig efter. Fräsch som tusan men saknar ngt för att bli intressant.
Förstår vad du menar. Jag vill dock ha precis ett sånt fräscht och naturligt sommaralternativ ffa dagtid. Nåt som är enkelt, rent och okomplext. Har betydligt fler utmanande/komplexa dofter redan så den fyller en nisch för mig.

Förstår vad du menar. Jag vill dock ha precis ett sånt fräscht och naturligt sommaralternativ ffa dagtid. Nåt som är enkelt, rent och okomplext. Har betydligt fler utmanande/komplexa dofter redan så den fyller en nisch för mig.
Helt klart rimligt, får ge dem 100% cred för att de gjort en så naturlig doft. Blev paff när jag testade den.

• Like
Reactions: S.L
Om någon vill byta ett gäng dekanter, se nedan. Bytesvärdet har ingen betydelse...vill bara testa nytt :)

Hallå alla,

Min första post i denna tråd, men har varit inne och läst en del i jakten på en ny doft. Föga förvånande så har jag blivit sugen på att testa både Nishane Hacivat samt Creed Aventus. Hittar dock inga samples på svenska sidor och inte heller i Köp/Sälj.

Jag har hittat en sajt som heter creedperfumesamples.com - är det någon som möjligtvis beställt därifrån eller om någon möjligtvis sitter på bra tips om var man kan beställa från/provdofta?

Tack!

Hallå alla,

Min första post i denna tråd, men har varit inne och läst en del i jakten på en ny doft. Föga förvånande så har jag blivit sugen på att testa både Nishane Hacivat samt Creed Aventus. Hittar dock inga samples på svenska sidor och inte heller i Köp/Sälj.

Jag har hittat en sajt som heter creedperfumesamples.com - är det någon som möjligtvis beställt därifrån eller om någon möjligtvis sitter på bra tips om var man kan beställa från/provdofta?

Tack!

Tja,

välkommen till den ekonomiska undergångens lekplats.
Vet inte vart du är bosatt men NK Sthlm har Nishane numera såg jag häromdagen de har även Creed.
Du får säkert napp på någon som kan sälja en 5ml dekant av de båda här också.

Annars finns det bra grupper på FB där det säljs mycket splittar t.ex. "Parfym splittar, samples och originalflaskor"

Tja,

välkommen till den ekonomiska undergångens lekplats.
Vet inte vart du är bosatt men NK Sthlm har Nishane numera såg jag häromdagen de har även Creed.
Du får säkert napp på någon som kan sälja en 5ml dekant av de båda här också.

Annars finns det bra grupper på FB där det säljs mycket splittar t.ex. "Parfym splittar, samples och originalflaskor"
Som om klockköpen i sig inte utgjorde en tillräckligt stabil bas för ekonomisk undergång så var jag även tvungen att hitta hit. 😂

Super, då får jag ta en sväng förbi NK i helgen och även kolla in FB-grupperna. Många tack för tipsen!

Om det finns någon här inne som är sugen på att sälja en 5 eller 3 ml dekant av någon av ovanstående så är jag absolut intresserad.

EDIT: Har fått hjälp med ett Aventus-prov. Så, är nu enbart ute efter ett Nishane Hacivat!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp