Väntans tider
Basic
Vetiver Geranium - Creed.Är på jakt efter en sommardoft, vad är era favoriter som man bör kolla in?
Original Vetiver - Creed.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vetiver Geranium - Creed.Är på jakt efter en sommardoft, vad är era favoriter som man bör kolla in?
Är på jakt efter en sommardoft, vad är era favoriter som man bör kolla in?
Tack för tips,Finns många fler men några är:
TFK - Cosmos
TF - Costa Azzurra
TF - Sole di Positano
TF - Neroli Portofino Forte
Byredo - Bal d'Afrique
Roja - Oceania
Xerjoff - Kobe
Mancera - Soleil d Italie
PdM - Percival
Amouage - Reflection man
Kan splitta på den ifall det skulle vara intressant.Tack för tips,
Testade AdP mandorlo di sicilia nu, wow!
Vad köpte du för att få allt det där?![]()
38 (!) dofter in idag. Hade förväntat mig 2-3 stycken samples. Boutique Ideale
Skulle beställa en Widian London från Gents men den var slut där. Någon som har nå tips på vart man kan beställa ifrån? Googlade lite snabbt men hittade inget..
![]()
Är omåttligt nyfiken på den! Vad tycker du?
![]()
blev en Decas! Första intrycket: sådär.. ska ge den lite mer tid.![]()
Buy Widian Sapphire Collection London 50ml online | Essenza Nobile®
Buy Widian Sapphire Collection London 50ml online | Essenza Nobile® ▶ Worldwide Shipping with DHL, Free Delivery - Watch now.essenza-nobile.de
@S.L har tidigare nämnt essenza om jag inte minns fel.
Blev det Nio eller Decas?![]()
Okej, jag som har gått och varit sugen på en 40 knots ett tag nu efter att ha kört slut på min sample... kanske blir en beställning från dom inom snar framtid!blev en Decas! Första intrycket: sådär.. ska ge den lite mer tid.
@-SC-: köpte en Xerjoff Decas, använde rabattkoden man får vid registrering![]()
Kör den ikväll, från att ha varit en ganska mähä doft (Axe/Dubbeldusch) så älskar jag den nu när jag vill maxa fräschören utan att känna mig billig![]()
Det är något med de där marina noterna som gör att den kan avfärdas snabbt av misstag, men om man ger den en chans så har den en helt annan elegans och mer subtil fräschörInstämmer! Jag tycker faktiskt att den är underskattad. Perfekt när man vill lukta ren och fräsch![]()
Just! Tack! Och tack @S.L !![]()
Buy Widian Sapphire Collection London 50ml online | Essenza Nobile®
Buy Widian Sapphire Collection London 50ml online | Essenza Nobile® ▶ Worldwide Shipping with DHL, Free Delivery - Watch now.essenza-nobile.de
@S.L har tidigare nämnt essenza om jag inte minns fel.
Blev det Nio eller Decas?![]()
En av deras bästa. Vid ett ”det brinner och du kan bara ta fem flaskor” -scenario så är den given hos migKvällsdoften blev en riktig dunderdoft!
Kan inte släppa hur mycket jag uppskattar Creeds flaskor. Presentationen i form av box osv är ett skämt för prisklassen, där kan de titta på t.ex. Xerjoff. Flaskan får däremot toppbetyg.![]()
Låt oss hoppas att man aldrig behöver ta det beslutet!En av deras bästa. Vid ett ”det brinner och du kan bara ta fem flaskor” -scenario så är den given hos mig![]()
Såg att Floris både har Edt och Edp, hur väl håller deras Edt?
Doftar ju som läsken Root Beer ju!Vissa dagar vill man bara lukta godis.
Den här serien har för övrigt några av dom absolut snyggaste flaskorna i kategorin simpel.
![]()