• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Är på jakt efter en sommardoft, vad är era favoriter som man bör kolla in?

Finns många fler men några är:

TFK - Cosmos
TF - Costa Azzurra
TF - Sole di Positano
TF - Neroli Portofino Forte
Byredo - Bal d'Afrique
Roja - Oceania
Xerjoff - Kobe
Mancera - Soleil d Italie
PdM - Percival
Amouage - Reflection man

Dagens:

580FD42F-3093-42D6-A992-247C2B370FA0.jpeg

Någon som beställt från parfym.klick den senaste tiden? Dom tillhör väl inte UK, va? Så man inte får någon jobbig överraskning.

Skulle beställa en Widian London från Gents men den var slut där. Någon som har nå tips på vart man kan beställa ifrån? Googlade lite snabbt men hittade inget..

Skulle beställa en Widian London från Gents men den var slut där. Någon som har nå tips på vart man kan beställa ifrån? Googlade lite snabbt men hittade inget..

@S.L har tidigare nämnt essenza om jag inte minns fel.

A879BF39-E06A-4024-9B59-A901D5E065AF.jpeg

38 (!) dofter in idag. Hade förväntat mig 2-3 stycken samples. Boutique Ideale

Blev det Nio eller Decas? 😅

Är omåttligt nyfiken på den! Vad tycker du?

Älskar den. En favorit i samlingen.

Cederträ, gröna noter och saltvatten i en härlig mix. Känns som att det finns en pudrig amber också i den men det listas ingenstans. Har lite spritig känsla som hänger med länge.

Inget för stekheta 30+ dagar men i stort sett alla andra tillfällen fungerar den, året runt. Kommer bli magisk en sommarkväll. Baserat på vad du gillar och har visat upp i tråden tror jag att du kommer tycka om den.

Senast ändrad:
Kvällsdoften blev en riktig dunderdoft!
Kan inte släppa hur mycket jag uppskattar Creeds flaskor. Presentationen i form av box osv är ett skämt för prisklassen, där kan de titta på t.ex. Xerjoff. Flaskan får däremot toppbetyg.
64880972-157B-41EA-933E-039E7EECC971.jpeg
En av deras bästa. Vid ett ”det brinner och du kan bara ta fem flaskor” -scenario så är den given hos mig 😊

Tillbaka
Topp