Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tidiga Dior homme sport är guld, inte testat 2012-2013 men 2008-års formula är grym. Senaste versionen är helkassMärkligt det där med dofter… haft en flaska Dior Homme Sport som jag använt väldigt sparsamt sen jag fick den 2012-13 någonstans. Aldrig riktigt uppskattat den men den har använts till och från. Men idag tog jag fram den och testade igen, mycket bättre än jag minns synd bara att det är så lite kvar i flaskan![]()
Yes jag köpte en split av den. Speciell minst sagtFick hem den här rackaren idag bl.a., ska bli intressant! Verkar vara en vattendelare, någon som provat?
![]()
Kul! Har inte hunnit prova än, tänkte testa den i helgenYes jag köpte en split av den. Speciell minst sagtPepprig till en början men lugnar sig och blir ganska juste efter ett tag.
Vad tycker du om den?
Fick hem den här rackaren idag bl.a., ska bli intressant! Verkar vara en vattendelare, någon som provat?
![]()
DD: Prada - L’Homme
Någon här som har tips på andra dofter i samma doftkategori som L’Homme?
![]()
Dofter som liknar den, ute efter den tvåliga och känna sig ren doftenMenar du Chypre-dofter med trä för män eller dofter som liknar den?
Tycker denna är ännu mer så än L’Homme:Dofter som liknar den, ute efter den tvåliga och känna sig ren doften.
Tack för tipsetTycker denna är ännu mer så än L’Homme:
Japp!Tack för tipset. Har du den på dekant
?
Min flarra är 100ml så det finnsDagens träning avklarad, dags för EMD:
![]()
Märkligt att denna inte finns i 100ml? En av få dofter som jag kan köpa 100ml av med gott samvete, stapelvara under sommarens soliga dagar.
Skönt att se! Min Google-Fu måste vara klen f.t….Min flarra är 100ml så det finns.
![]()
Jag hitttar baske mig inte några 100ml nånstans?Min flarra är 100ml så det finns.
![]()
Finns på Cocopanda dock ej på lager för tillfället. Beställt därifrån flertal gånger så är legitJag hitttar baske mig inte några 100ml nånstans?