• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Adderar lite känsla av lyx i det trötta omklädningsrummet i jobbgymmet.

0C89476E-39F4-4832-AB81-B26B13E25C1B.jpeg

På tal om håll käften vad bra-dofter som togs upp häromdagen med FdB. Kemi Blending Magic - Hayat är ett måste att testa för er som gillar patchouli och oud. Patchoulin är huvudkaraktären men ouden har en tydlig närvaro. Citerar en recension från Fragrantica som målande beskriver doften.

”This composition from Kemi is simply divine!!!!

I am in a wood shed, freshly cut woods. There are hanging baskets of wild flowers, and someone threw their orange peels on the dirt floor.
Outside, there are pine trees. The rain has stopped, and now the sun is peeking through the still clouds and I am alone, with my day dreams”

Två saker:

Kör ba kör!

och

Ingen minns en fegis!

(Så resonerade jag när jag råkade klicka hem Roja - Enigma häromdagen).
Hahaha så kan det vara :)

Luktade lite på korken av Enigma häromdagen, fick lite Calippo vibbar av den?
Men hade inte möjlighet att testa den på huden dock.

Har inte fått något svar........detta kan ju vara en förklaring varför den har försvunnit spårlöst från deras hemsida.
Finns hos bloom men vill inte direkt betala över 1600 kr för en 50 ml flarra.

Mycket bra sommarparfym om den bara projekterade lite bättre. Men det är ju ofta problemet med dessa lätta sitrusdofter. Jag brukar köra minst 15 sprays med Tuscan leather under en het sommardag😇

Exakt, jävla hallondoft liksom. Men tar man i rejält som du säger så kan det bli ok ändå. 20 spray så lär den fortfarande vara office friendly tänker jag.

Tillbaka
Topp