Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då är vi två... Oud Bleu Intense har legat i varukorgen mer än en gång senaste tiden.Jag är farligt nära att börja blindköpa FdB. Känns som nästa hus efter Roja. Har dock ett par Rojor kvar innan dess ...
Två saker:Då är vi två... Oud Bleu Intense har legat i varukorgen mer än en gång senaste tiden.
Hahaha så kan det varaTvå saker:
Kör ba kör!
och
Ingen minns en fegis!
(Så resonerade jag när jag råkade klicka hem Roja - Enigma häromdagen).
Hahaha så kan det vara
Luktade lite på korken av Enigma häromdagen, fick lite Calippo vibbar av den?
Men hade inte möjlighet att testa den på huden dock.
Skulle alla Xerjoff komma i 15ml framöver eller var det bara vissa?
Skulle alla Xerjoff komma i 15ml framöver eller var det bara vissa?
Grymt! Tack för info, visste inte att det redan släppts!Nix, ”bara” 15 stycken.
![]()
Andrahandsuppgifter gör gällande att den är borta pga IFRA regler.Är det någon som känner till om Swedoft har slutat med Tre Kronor eller är den bara tillfälligt slut?
Har inte fått något svar........detta kan ju vara en förklaring varför den har försvunnit spårlöst från deras hemsida.Andrahandsuppgifter gör gällande att den är borta pga IFRA regler.
Nån som fått svar från Swedoft?
Finns hos bloom men vill inte direkt betala över 1600 kr för en 50 ml flarra.Har inte fått något svar........detta kan ju vara en förklaring varför den har försvunnit spårlöst från deras hemsida.
Tallink på G igen med -30% på allt idag och i morgon. Kod: FLASH30
Trevligt, men det verkar som om det har blivit en ganska så kraftig prisökning på Tallink?Tallink på G igen med -30% på allt idag och i morgon. Kod: FLASH30
TF Neroli Portofino var iaf billigare än rek i butikerna här hemma, sen 30% av på det så vart det en bra dealTrevligt, men det verkar som om det har blivit en ganska så kraftig prisökning på Tallink?
Mycket bra sommarparfym om den bara projekterade lite bättre. Men det är ju ofta problemet med dessa lätta sitrusdofter. Jag brukar köra minst 15 sprays med Tuscan leather under en het sommardagDen där Tuscan Leather är väl en bra sommar-parfym...väl?
Jag har konstaterat samma men med -30% ligger priserna rätt bra till i allafall.Trevligt, men det verkar som om det har blivit en ganska så kraftig prisökning på Tallink?
Mycket bra sommarparfym om den bara projekterade lite bättre. Men det är ju ofta problemet med dessa lätta sitrusdofter. Jag brukar köra minst 15 sprays med Tuscan leather under en het sommardag![]()
Med 20 sprays får man vara ensam på kontoret i allafall tills knarkhunden anländerExakt, jävla hallondoft liksom. Men tar man i rejält som du säger så kan det bli ok ändå. 20 spray så lär den fortfarande vara office friendly tänker jag.
Mycket bra sommarparfym om den bara projekterade lite bättre. Men det är ju ofta problemet med dessa lätta sitrusdofter. Jag brukar köra minst 15 sprays med Tuscan leather under en het sommardag![]()