Jo, såg den och nån till sida tror jag men ingen som har den i lager? WTF?Finns på Cocopanda dock ej på lager för tillfället. Beställt därifrån flertal gånger så är legit.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jo, såg den och nån till sida tror jag men ingen som har den i lager? WTF?Finns på Cocopanda dock ej på lager för tillfället. Beställt därifrån flertal gånger så är legit.
![]()
Den verkar sålt som smör om jag kikar runt på diverse sidorJo, såg den och nån till sida tror jag men ingen som har den i lager? WTF?
Var på kicks och doftade på den idagJo, såg den och nån till sida tror jag men ingen som har den i lager? WTF?
100ml - €57Den verkar sålt som smör om jag kikar runt på diverse sidor.
Skulle kanske varit tydligare med svenska sidor men stort tack för tipset100ml - €57
K&Q
Découvrez K&Q, K By Dolce&Gabbana Parfum, le parfum homme de Dolce & Gabbana sur MyOrigines, l'achat en ligne de parfums, soins, maquillage pas chers. -- Livraison gratuite à partir de 49€. MyOrigines, la parfumerie en ligne à l'origine de votre beauté.www.my-origines.com
Brukar bara vara typ €6-7 i frakt!Skulle kanske varit tydligare med svenska sidor men stort tack för tipset. Kanske får bli en back-up flarra.
Yes jag köpte en split av den. Speciell minst sagtPepprig till en början men lugnar sig och blir ganska juste efter ett tag.
Vad tycker du om den?
PN va helt eld och lågor så jag var på väg att köpa en split men hade redan fyllt på med massa nytt så det blev ingen denna gång. Men återkom gärna med recension! Jag är ju TF-nörd av rang.![]()
Sängfösaren efter 0-0 matchen mot Spanien.
![]()
https://www.fragrantica.com/perfume/Dior/Dior-Homme-Intense-2011-13016.html
Där är tyvärr fullt.Har någon numret till Parfym-Psyk ?
Har någon numret till Parfym-Psyk ? Fick ett infall igen även om jag sa till mig själv för 100 gången "Jag behöver inte några fler parfymer just nu". Rätt var det var så var det två ordrar lagda på Byredo Bal d'afrique samt en flaska Jean paul le male edp.
Senast jag var med om det fick jag behålla den felaktiga gratis och fick den korrekta skickad till mig. Kanske löser sig bra tillslut ändåDagens antiklimax, fel doft i leveransen.. Extra tråkigt när man väntar på något alldeles extra.
![]()
Hahaha!Spinofftråden till den här kommer heta Anonyma Parfymister![]()
Vad var det i och vad skulle det vara?Dagens antiklimax, fel doft i leveransen.. Extra tråkigt när man väntar på något alldeles extra.
![]()
Senast jag var med om det fick jag behålla den felaktiga gratis och fick den korrekta skickad till mig. Kanske löser sig bra tillslut ändå![]()
EMD i den kvava värmen. Kommer regnet eller inte?
![]()
https://www.fragrantica.com/perfume...rma-Blu-Mediterraneo-Fico-di-Amalfi-1687.html
Edit:
Hur mycket jag än har försökt intala, övertyga eller till med lura mig själv, om att denna ändå har en skaplig performance, så måste jag nog till slut ändå krypa till korset och erkänna för mig själv att så inte är fallet. Tyvärr. Doften är fantastisk. Performance är tvärtom, helkass.