• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

A8CF9E0C-9CA6-467D-AF31-52241C8BA894.jpeg


Min biljett till hype-tåget 😀
Beställde du ifrån MyOrigines? Jag fick fan damdoft-prov och återfuktare för kvinnor i prov! :mad: Libre är iofs en damdoft.
Ändå besynnerligt, man beställer herrparfym, men får prover riktade till kvinna?
 

-SC-

Omega
Pledge Member
Beställde du ifrån MyOrigines? Jag fick fan damdoft-prov och återfuktare för kvinnor i prov! :mad: Libre är iofs en damdoft.
Ändå besynnerligt, man beställer herrparfym, men får prover riktade till kvinna?
Just den där var från parfumdreams, men jag håller helt med, det har hänt mig några gånger också, och det suger 😕
 

johpe

Panerai
2-Faktor
Haft båda och jag tycker inte Simone Andreoli - Malibu var alls lik VIW som Gorse är.
Har haft alla tre, och ja, Gorse är nog det närmaste clone man kommer (men tyckte den var lite mer citrus/energisk) men jag tycker Malibu är bättre än de andra (i min smak), den är lite krämigare/fylligare och när min VIW är slut blir det Malibu istället.
 

livinl0ud

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Har haft alla tre, och ja, Gorse är nog det närmaste clone man kommer (men tyckte den var lite mer citrus/energisk) men jag tycker Malibu är bättre än de andra (i min smak), den är lite krämigare/fylligare och när min VIW är slut blir det Malibu istället.
Det är de som är så trevligt med dofter att man upplever dom så olika 😃.
Jag personligen tycker att Ambroxan tog över hela doften på Malibu. Blev däremot trevligare vid drydown när jag upplevde kokosnöten 🥥 trädde fram.
 

Clark Wayne

Panerai
2-Faktor
Hallå gänget,

Nu behöver jag er hjälp! När jag igår var och träffade lite vänner så ledde samtalet in på parfym (ofc 🤷‍♂️). En av mina närmaste vänner berättade lyriskt om en parfym som han var helt besatt av. Och även hans sambo delade hans passion för doften.

Här kommer problemet. Den har slutat tillverkas.

Därför tänkte jag vända mig till KS mest hängivna tråd och fråga om det är någon här som har någon erfarenhet av den? Och kan ni isf tipsa om en doft som liknar den?


Många tack!

 

S.L

Vacheron
2-Faktor
Hallå gänget,

Nu behöver jag er hjälp! När jag igår var och träffade lite vänner så ledde samtalet in på parfym (ofc 🤷‍♂️). En av mina närmaste vänner berättade lyriskt om en parfym som han var helt besatt av. Och även hans sambo delade hans passion för doften.

Här kommer problemet. Den har slutat tillverkas.

Därför tänkte jag vända mig till KS mest hängivna tråd och fråga om det är någon här som har någon erfarenhet av den? Och kan ni isf tipsa om en doft som liknar den?


Många tack!

Dra ett pm på Fragrantica till den här snubben vettja:
C624A7D1-5C5E-4F5A-A0C1-9C37B2E2D88B.jpeg
 
Topp