• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Mest gräs och en obestämd aromatisk känsla. Tobaken ligger i bakgrunden och känns av då och då. Tobak är en sån not som normalt inte funkar på min hud, brukar i mitt tycke lukta för unket under den korta tid det fäster på huden, men här är den lenare och känns i alla fall av något längre än tobak brukar för mig.
Låter nice. Tobak brukar kunna vara en vattendelare för mig, i vissa blir det helgrymt i andra blir det inte alls bra. Får fixa en split till hösten!
 
  • Like
Reactions: bvb

Hitsville

Omega
2-Faktor
Sååå, vem blir först på KS?


EE459BA7-A697-40E6-A194-1A83BD8F90B5.jpeg
 

Nic

Rolex
2-Faktor
Testade TRNP på gents. Testade bara på papper men de var helt klart potenta. Lite Gaultieri-vibbar över dem.
Precis som många andra tillverkare som producerar helt naturliga dofter är snarare TRNP kända för att inte vara några prestandamonster. Man bör nog testa på hud vid ett par tillfällen för att få en mer rättvis uppfattning.
 

bvb

Cartier
2-Faktor
Precis som många andra tillverkare som producerar helt naturliga dofter är snarare TRNP kända för att inte vara några prestandamonster. Man bör nog testa på hud vid ett par tillfällen för att få en mer rättvis uppfattning.
Där ser man! Det är ju så klart en sak att testa på papper och en sak på hud. Med lite väderomslag och lämpligare väder ska jag testa på hud också.
 
  • Like
Reactions: Nic

bleppo

Omega
2-Faktor
Någon som vet om
fyndiq kör wish.com kopior till parfym? Annars har de megaknas med priserna.

Edit: Såg att ingen produktbeskrivning på de parfymerna verkar stämma överrens med produkt heller 😂
 
Senast ändrad:

Hitsville

Omega
2-Faktor
Den verkar onekligen intressant tillsammans med Ambre Nuit. Aldrig testat någon doft ifrån denna Dior-linje. Går det inte att beställa från Diors hemsida? Såg inte ens priserna. :)

Dior Prive säljs bara i butik, i Göteborg gäller Åhléns och i Stockholm Åhléns/NK. 40ml: 1100ish, 125ml: 2300, nästa storlek är nog 250ml men minns ej pris.
 

G.Clooney

Cartier
Står lite i valet och kvalet här... Brukar ju blindköpa men...

Någon som har ett par ml till övers på några PdM? (Förutom Layton, Herod och Oajan).

Tänker allra främst på om någon har både:

Galloway
Percival

Men även andra.
 

S.L

Vacheron
2-Faktor
Står lite i valet och kvalet här... Brukar ju blindköpa men...

Någon som har ett par ml till övers på några PdM? (Förutom Layton, Herod och Oajan).

Tänker allra främst på om någon har både:

Galloway
Percival

Men även andra.
Jag har Darley i min dekantlista ifall den är av intresse, underskattad PdM tycker jag.
 

Derix

Patek
2-Faktor
Någon som vet om
fyndiq kör wish.com kopior till parfym? Annars har de megaknas med priserna.

Edit: Såg att ingen produktbeskrivning på de parfymerna verkar stämma överrens med produkt heller 😂
Nåt är knas med deras sida. Jag la en beställning på LEGO för 2500 kr som borde ha kostat tio gånger mer.
 

bleppo

Omega
2-Faktor
Står lite i valet och kvalet här... Brukar ju blindköpa men...

Någon som har ett par ml till övers på några PdM? (Förutom Layton, Herod och Oajan).

Tänker allra främst på om någon har både:

Galloway
Percival

Men även andra.
Percival & Pegasus går att lösa.
Har fundering på att släppa hela flaskan av Pegasus dessutom. Mycket trevlig bittermandel.
 

Hitsville

Omega
2-Faktor
Står lite i valet och kvalet här... Brukar ju blindköpa men...

Någon som har ett par ml till övers på några PdM? (Förutom Layton, Herod och Oajan).

Tänker allra främst på om någon har både:

Galloway
Percival

Men även andra.

Ska gräva i lådan om jag har ett sample av Kalan om du vill testa. Återkommer när jag är hemma!
 

G.Clooney

Cartier
Tack för uppslutningen!

@S.L Darley - helt klart intressant.
@Hitsville Kalan - samma sak här.
@Tjabo Percival - Ja, gärna.
@bleppo Percival/Pegasus - båda är intressanta, men kanske onödigt att @Tjabo assisterar med Percival om du ändå kan skicka Pegasus också.

PM på vad jag ska swisha till respektive så skickar jag adress, eller hur ni nu brukar göra...

Ingen med Galloway?
 
Topp