Tyckte den var nice men väldigt vass o stickande i öppningen.Här blev det sprudlande grapefrukt och söt persika.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tyckte den var nice men väldigt vass o stickande i öppningen.Här blev det sprudlande grapefrukt och söt persika.
![]()
Tyckte den var nice men väldigt vass o stickande i öppningen.
Kör Boss Bottled Tonic idag, lite somrigare än originalet. Den borde ha kostat ungefär 200kr för 1L för den sitter i ungefär 8 minuter om man duschar i den.
Men fräsch det är den.
![]()
Inte riktigt lika illa här men önskar också att PdM Sedley hade haft lite mer uthållighet,Kör Boss Bottled Tonic idag, lite somrigare än originalet. Den borde ha kostat ungefär 200kr för 1L för den sitter i ungefär 8 minuter om man duschar i den.
Men fräsch det är den.
![]()
Efter första heldagen med Nishane Hacivat måste man väl ändå säga att den är riktigt nice. Absolut inget fel på doften eller dess performance, det som nog var fel var min förväntning på den; jag trodde den skulle vara tropisk sommar som Creed Virgin Island Water men Hacivat var mycket mer medelhavssommar (med citrus o bergamot) som Mont Blanc Explorer eller Creed Aventus på steroider. På mig är den så mycket frisk citrus/grape att den påminner om de citrus luktande tabletterna som ligger i pissoaren på tyska autobahn mackar.... Måste prova mer för att verkligen avgöra om jag gillar den eller inte.
Med det sagt, ngn som har tips på någon riktigt bra Creed Virgin Island Water liknande? Dvs sprit/rum/annanas/piña colada/mojito/dyr jävla solkräm, riktig Bahamas sommar? (inte ute efter en VIW kopia eller clone men ngt åt det hållet som är riktigt bra och med bra performance)
Efter första heldagen med Nishane Hacivat måste man väl ändå säga att den är riktigt nice. Absolut inget fel på doften eller dess performance, det som nog var fel var min förväntning på den; jag trodde den skulle vara tropisk sommar som Creed Virgin Island Water men Hacivat var mycket mer medelhavssommar (med citrus o bergamot) som Mont Blanc Explorer eller Creed Aventus på steroider. På mig är den så mycket frisk citrus/grape att den påminner om de citrus luktande tabletterna som ligger i pissoaren på tyska autobahn mackar.... Måste prova mer för att verkligen avgöra om jag gillar den eller inte.
Med det sagt, ngn som har tips på någon riktigt bra Creed Virgin Island Water liknande? Dvs sprit/rum/annanas/piña colada/mojito/dyr jävla solkräm, riktig Bahamas sommar? (inte ute efter en VIW kopia eller clone men ngt åt det hållet som är riktigt bra och med bra performance)
Xerjoff Renaissance borde du kolla in!Efter första heldagen med Nishane Hacivat måste man väl ändå säga att den är riktigt nice. Absolut inget fel på doften eller dess performance, det som nog var fel var min förväntning på den; jag trodde den skulle vara tropisk sommar som Creed Virgin Island Water men Hacivat var mycket mer medelhavssommar (med citrus o bergamot) som Mont Blanc Explorer eller Creed Aventus på steroider. På mig är den så mycket frisk citrus/grape att den påminner om de citrus luktande tabletterna som ligger i pissoaren på tyska autobahn mackar.... Måste prova mer för att verkligen avgöra om jag gillar den eller inte.
Håller med, Amongst waves från Gallagher!Performance-monstret.
heads up på att frakt från usa tar sjuuuuk tid just nu. Har vöntqt i 1,5 månader på en av hans dofter....
https://gallagherfragrances.com/products/fineapple
![]()
Håller med, Amongst waves från Gallagher!
Performance-monstret.
heads up på att frakt från usa tar sjuuuuk tid just nu. Har vöntqt i 1,5 månader på en av hans dofter....
![]()
Låter intressant... Har ni provat ngn från Gallagher och kan uttala er om performance eller dylikt?Håller med, Amongst waves från Gallagher!
Performance-monstret.
![]()
Låter intressant... Har ni provat ngn från Gallagher och kan uttala er om performance eller dylikt?
Jag är inte ensam om att vänta på paket från USA mao. Står ditt också bara som ”in transit”?
Testade förövrigt Hacivat idag. Riktigt vass doft. Påminner en del om terre d hermes på nåt sätt (men ändå väldigt olika!).
Hade önskat lite tyngre peojektion bara.
Exakt. In transit sedan 13 april. Ups sverige pekar på Postnord som pekar på Ups usa som i sin tur hänvisar till den som postat som i sin tur menar att reklamationer är lönlösa just nu.
Fruktsorbet & vanilj åker på idag.
![]()
Bra? Somrig?
Efter mycket testande har den kvalat in bland mina favoriter. Riktigt bra!Bra? Somrig?