• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Denna flaska köpte jag på Tradera men som @Chris75 postade länkar till så kostar de inte så mycket mer nya, speciellt om/när det körs nån kampanj/kod.

Tack så mycket för tipsen! Är det här en vanlig doft som går att hitta på typ NK? Känns som att många parfymer som läggs upp här i tråden är rätt exklusiva och jag har som nämnt noll koll på vad som säljs här och där och vad som är specialare med kölista. Om inte den här går att hitta i vanligt varuhus/affär i Stockholm, vill någon sälja en splitt till mig? 😊

Tack så mycket för tipsen! Är det här en vanlig doft som går att hitta på typ NK? Känns som att många parfymer som läggs upp här i tråden är rätt exklusiva och jag har som nämnt noll koll på vad som säljs här och där och vad som är specialare med kölista. Om inte den här går att hitta i vanligt varuhus/affär i Stockholm, vill någon sälja en splitt till mig? 😊
Nu bor jag inte i Stockholm/Sverige längre så har inte koll tyvärr.

DD:
42C4B21E-0658-4EFB-83C1-6AC94DBEEDD7.jpeg

Vart hittade du den för det priset? Läste recensionerna och den verkar intressant och prisvärd.

Jag undrar även allmänt vart folk köper sina parfymer och tar gärna emot tips på ställen i Stockholmsområdet utöver NK/Åhlens där det går att prova innan köp. Jag har inte köpt parfym på de senaste 15 åren så ni förstår nog vilken nybörjarnivå jag ligger på 😊
COW är ett bra ställe att gå till om du vill prova http://cowparfymeri.se/

Några andra ställen att kolla in:

På tal om Rogue:

1. Grand Cru släppet närmar sig:

2. Ett ”Vault” finns nu på hemsidan där diskade dofter listas.
Noterar särskilt att Tuberose & Moss nu är diskad och glädjer mig att jag knep en ny 75ml flaska till hustrun ifjol.
Ser också att AdM redan diskats men fäller inga tårar över det, kom inte alls överens med den av nån anledning.

På tal om Rogue:

1. Grand Cru släppet närmar sig:

2. Ett ”Vault” finns nu på hemsidan där diskade dofter listas.
Noterar särskilt att Tuberose & Moss nu är diskad och glädjer mig att jag knep en ny 75ml flaska till hustrun ifjol.
Ser också att AdM redan diskats men fäller inga tårar över det, kom inte alls överens med den av nån anledning.

En grand cru till mig, tack!

Ska se om jag kan hjälpa till att lösa det. Personen jag tänker på är nog ute och turnerar f.t men annars ska vi nog kunna lösa tre flaskor till Sverige :cigar:

• KS Love
Reactions: S.L
Yo KS,
Jag sitter på en Profumum Roma Arso som tyvärr inte riktigt klickade, använt cirka 10 ml av totalt 100. Inköpt november -25.

Kikar lite försiktigt om det finns någon som kan tänka sig byte mot Profumum Roma VIR. Alternativt kan ett köp vara aktuellt om intresse finns, tänker i en separat säljtråd förstås.

Hör gärna av er via PM om det låter intressant, så tar vi det därifrån.
IMG_60120272-BBCA-4518-AE30-DF06FC40D7CE.jpeg

Någon som provat American Psycho parfymen från Ninteen-Sixtynine. Känns den som Patric Bateman på flaska?

Någon som provat American Psycho parfymen från Ninteen-Sixtynine. Känns den som Patric Bateman på flaska?

Har den på inköpslistan. Den och Max Richters parfym var på inköp. Fick Richter i julklapp så nu återstår denna. 19-69 är habila. Aldrig doftat på något exceptionellt från dem men sällan heller något uselt.

Kört samma parfym i säkert 5 år så ramlade in här för inspo
Läste lite om LV ombre nomad, vet någon om det går att köpa sample eller typ småflaskor i LV butiker? Lite mycket att chansa med en hel

Tillbaka
Topp