Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fan vad avis man blir
Pool häng med Hacivat i närheten av Marbella. Hacivat är Grym i detta klimat (typ 20-25 grader o lite skön medelhavs bris)
Pool häng med Hacivat i närheten av Marbella. Hacivat är Grym i detta klimat (typ 20-25 grader o lite skön medelhavs bris)
Fan vad avis man blir
Hacivat Funkar riktigt jäkla bra, kör den nu lite extra på linne-skjortan istället för på kroppen för annars tvättar man av den i poolen. (varvar med MFK petit matin på dagarna för att inte vara opg)
En jäkligt trevlig doft helt klart. Sista dagen på tallink ca 680:-.Sett att typ alla här gått loss på Beau du jour, vad har ni betalat för dem? Varit nån utförsäljning iom att så många köpt?
Är på flygplatsen i Mexico och är snordyrt i taxfreen
Tack! Skulle ha 1500 kr här på flygplatsen, och tänkte väl att ni löst den till en billigare pengEn jäkligt trevlig doft helt klart. Sista dagen på tallink ca 680:-.
Då är det 50ml, 100ml ligger nog runt det för ordinarie pris!Tack! Skulle ha 1500 kr här på flygplatsen, och tänkte väl att ni löst den till en billigare peng
Har lite problem att hitta nya roliga dofter. Vad spanar ni på just nu, har ni några trevliga tips?
Du kommer in från sidan i tråden och bidrar inte med annat än en dryg kommentar. Sedan när klankar vi ner på personer som vill ha tips om olika saker? Hela den här tråden (forumet?) handlar i stort sett om att tipsa och bli tipsad om roliga saker. Don't let the door hit you on the way out...Måste du fråga andra om hur DU ska dofta? Kör Tabac...
Du kommer in från sidan i tråden och bidrar inte med annat än en dryg kommentar. Sedan när klankar vi ner på personer som vill ha tips om olika saker? Hela den här tråden (forumet?) handlar i stort sett om att tipsa och bli tipsad om roliga saker. Don't let the door hit you on the way out...
Det var bara enbart för att det är den stilen han kör i både en och annan tråd här på forumet.
Glöm inte kummin det är också fritt att ogilla i de flesta former. Utöver det hoppas jag att denna tråd får fortsätta att vara precis lika trevlig, informativ och genomgående härlig som den alltid varit. Så har man bara negativt nonsens att komma med är det önskvärt att man inte skriver ngt alls.Det här är forumets kanske vänligaste tråd. Ingen fråga är dum, ingen smak är fel. Tvärt om så är vi väldigt hjärtliga kring våra olikheter.
Finns ingen plats för negativa åsikter. Förutom kring ananas i parfym, det får man hata på hur mycket man vill. Och allt som doftar bakverk. Det får man också ogilla kraftigt. Men i övrigt är allt ok.
Kommer hem idag och är supernyfiken på vad jag har för flaska där hemma, sedan du uppmärksammade att det finns en 78 resp 80 % version!DD: Parfums de Marly - Layton
Favoritdoften all time för min del .
Skulle tippa på att du har den med 78% och inte de nya med 82% då du haft din ett tag om jag inte missminner mig .Kommer hem idag och är supernyfiken på vad jag har för flaska där hemma, sedan du uppmärksammade att det finns en 78 resp 80 % version!
Den är nog inte mer än drygt ett år gammal! Minns jag köpte en som inte alls luktade lika starkt som mitt sample, gjorde mig av med den och köpte en via boozt istället vilken jag blev nöjd med.Skulle tippa på att du har den med 78% och inte de nya med 82% då du haft din ett tag om jag inte missminner mig .
Du får kolla och återkomma men huvudsaken är att man själv är nöjd oavsett om det är 78 eller 82% .Den är nog inte mer än drygt ett år gammal! Minns jag köpte en som inte alls luktade lika starkt som mitt sample, gjorde mig av med den och köpte en via boozt istället vilken jag blev nöjd med.
Min flarra har bra performance oavsett iaf
Själv är jag helt såld på Carlisle. Funderar t.o.m på att kränga min nästan oanvända sista och eftertraktade 78-procentare Layton. De fyller typ samma funktion, men kan inte se mig välja Layton före någon gång längre.DD: Parfums de Marly - Layton
Favoritdoften all time för min del .
Hade en flarra av Carlisle tidigare men har typ glömt bort hur en doftar .Själv är jag helt såld på Carlisle. Funderar t.o.m på att kränga min nästan oanvända sista och eftertraktade 78-procentare Layton. De fyller typ samma funktion, men kan inte se mig välja Layton före någon gång längre.
Ska köra skiten ur Carlisle nu när det fortfarande är småkyligt. Sen tror jag de funkar även ljumma sommarkvällar när man inte vill lukta kokos.
Vilka sommarkvällar vill man inte lukta kokos?! Okej, kanske de när man fortfarande är lite bakis efter all Malibu.Själv är jag helt såld på Carlisle. Funderar t.o.m på att kränga min nästan oanvända sista och eftertraktade 78-procentare Layton. De fyller typ samma funktion, men kan inte se mig välja Layton före någon gång längre.
Ska köra skiten ur Carlisle nu när det fortfarande är småkyligt. Sen tror jag de funkar även ljumma sommarkvällar när man inte vill lukta kokos.
De har vissa likheter ändå. Äpple och vanilj. Men Carlisle är naturligare, rundare och varmare, även mer kryddig med mer patchouli och muskot. Layton är mer citrus men ändå inte riktigt fräsch heller.Hade en flarra av Carlisle tidigare men har typ glömt bort hur en doftar .
Vissa sommarkvällar vill nog många här inne lukta stall och sånt.Vilka sommarkvällar vill man inte lukta kokos?! Okej, kanske de när man fortfarande är lite bakis efter all Malibu.