• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

20220409_132958.jpg

Pool häng med Hacivat i närheten av Marbella. Hacivat är Grym i detta klimat (typ 20-25 grader o lite skön medelhavs bris)

Sett att typ alla här gått loss på Beau du jour, vad har ni betalat för dem? Varit nån utförsäljning iom att så många köpt?

Är på flygplatsen i Mexico och är snordyrt i taxfreen 😂

Du kommer in från sidan i tråden och bidrar inte med annat än en dryg kommentar. Sedan när klankar vi ner på personer som vill ha tips om olika saker? Hela den här tråden (forumet?) handlar i stort sett om att tipsa och bli tipsad om roliga saker. Don't let the door hit you on the way out...

Det var bara enbart för att det är den stilen han kör i både en och annan tråd här på forumet.

Det var bara enbart för att det är den stilen han kör i både en och annan tråd här på forumet.

Det här är forumets kanske vänligaste tråd. Ingen fråga är dum, ingen smak är fel. Tvärt om så är vi väldigt hjärtliga kring våra olikheter.

Finns ingen plats för negativa åsikter. Förutom kring ananas i parfym, det får man hata på hur mycket man vill. Och allt som doftar bakverk. Det får man också ogilla kraftigt. Men i övrigt är allt ok.

🙂

Det här är forumets kanske vänligaste tråd. Ingen fråga är dum, ingen smak är fel. Tvärt om så är vi väldigt hjärtliga kring våra olikheter.

Finns ingen plats för negativa åsikter. Förutom kring ananas i parfym, det får man hata på hur mycket man vill. Och allt som doftar bakverk. Det får man också ogilla kraftigt. Men i övrigt är allt ok.

🙂
Glöm inte kummin det är också fritt att ogilla i de flesta former. Utöver det hoppas jag att denna tråd får fortsätta att vara precis lika trevlig, informativ och genomgående härlig som den alltid varit. Så har man bara negativt nonsens att komma med är det önskvärt att man inte skriver ngt alls.

Själv är jag helt såld på Carlisle. Funderar t.o.m på att kränga min nästan oanvända sista och eftertraktade 78-procentare Layton. De fyller typ samma funktion, men kan inte se mig välja Layton före någon gång längre.

Ska köra skiten ur Carlisle nu när det fortfarande är småkyligt. Sen tror jag de funkar även ljumma sommarkvällar när man inte vill lukta kokos. 😆
77EDDE18-74AE-4619-A602-6573E9731B3D.jpeg

Själv är jag helt såld på Carlisle. Funderar t.o.m på att kränga min nästan oanvända sista och eftertraktade 78-procentare Layton. De fyller typ samma funktion, men kan inte se mig välja Layton före någon gång längre.

Ska köra skiten ur Carlisle nu när det fortfarande är småkyligt. Sen tror jag de funkar även ljumma sommarkvällar när man inte vill lukta kokos. 😆
Hade en flarra av Carlisle tidigare men har typ glömt bort hur en doftar 🤷🏻‍♂️😂🤣.

Vilka sommarkvällar vill man inte lukta kokos?! Okej, kanske de när man fortfarande är lite bakis efter all Malibu.

Hade en flarra av Carlisle tidigare men har typ glömt bort hur en doftar 🤷🏻‍♂️😂🤣.
De har vissa likheter ändå. Äpple och vanilj. Men Carlisle är naturligare, rundare och varmare, även mer kryddig med mer patchouli och muskot. Layton är mer citrus men ändå inte riktigt fräsch heller.

Jag tror det är därför jag gillar ADG Profumo också. Även om det är helt olika parfymer så tror jag patchoulin kommer fram liknande med Profumo som med Carlisle.

Tillbaka
Topp