Om Starlight och Parisian inte faller herrn i smaken kan jag kanske lösa detStort tack, kan ju alltid skylla på er om dem är dåliga, lol Paketöppning och recensioner kommer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om Starlight och Parisian inte faller herrn i smaken kan jag kanske lösa detStort tack, kan ju alltid skylla på er om dem är dåliga, lol Paketöppning och recensioner kommer
Hahaha! Ser fram emot lite recensioner sen!Stort tack, kan ju alltid skylla på er om dem är dåliga, lol Paketöppning och recensioner kommer
Var påväg att blindköpa en Reflection 45 häromdagen bland många andra infall.Dessa hänger ju redan löst känns det som
Någon annan som har några roliga tips?
Vad kör ni annars till vardags?
Denna kör jag flera gånger i veckan när jag är på kontoret, kollegorna gillar den, till skillnad från annat i samlingenDessa hänger ju redan löst känns det som
Denna kör jag flera gånger i veckan när jag är på kontoret, kollegorna gillar den, till skillnad från annat i samlingen
Gris Charnel Extrait är väl ingen "normal" kontorsdoft men så jäkla mysig att jag måste köra den där ocksåDen såg intressant ut, kan vara värd att prova.
När jag jobbade på kontor back in the day så körde jag
mycket Porsche The Essence och silver mountain water.
Lagom för kontor
Om du inte testat Roja - Qatar ännu så är det dags! Även Sultanate of Oman och Black Tier om du är ett fan av hallon!Dessa hänger ju redan löst känns det som
Qatar hade jag precis glömt bortOm du inte testat Roja - Qatar ännu så är det dags! Även Sultanate of Oman och Black Tier om du är ett fan av hallon!
Sen har du Kingdom of Bahrain samt Kuwait som dessvärre är diskade men helt sanslöst bra, där den förstnämnda verkligen är annorlunda!
Om det skulle vara några dofter från mitt håll du skulle kunna tänka dig att byta ett litet sample mot så är det bara att säga till, jag kan skicka med lite utrustning också.Om jag kan ragga fram lite utrustning bara, så kan jag ordna några droppar!
Vidare på detta spår är min personliga favorit bland Rojas Ouder definitivt United Arab Emirates https://www.rojaparfums.com/collections/aouds/products/uae . En helt otrolig doft! @Sthlm-NicklasOm du inte testat Roja - Qatar ännu så är det dags! Även Sultanate of Oman och Black Tier om du är ett fan av hallon!
Sen har du Kingdom of Bahrain samt Kuwait som dessvärre är diskade men helt sanslöst bra, där den förstnämnda verkligen är annorlunda!
Skulle uppskattas stort, mister!Om jag kan ragga fram lite utrustning bara, så kan jag ordna några droppar!
Tycker annars att denna bland annat har funkat utmärkt som kontorsdoft. Gillar man en lite kryddigare lavendel så är den riktigt fin!Dessa hänger ju redan löst känns det som
Verkligen fin, är lite nykär i den fortfarande…Tycker annars att denna bland annat har funkat utmärkt som kontorsdoft. Gillar man en lite kryddigare lavendel så är den riktigt fin!
Om du inte testat Roja - Qatar ännu så är det dags! Även Sultanate of Oman och Black Tier om du är ett fan av hallon!
Inte jag heller... Dykt upp någon gång i vissa facebook-grupper för störda priser men då oftast i staterna och då vill de inte skicka hit… ”CONUS ONLY!”Hittar ingen Bahrain eller Kuwait till salu. Tips?
Chergui ska jag definitivt prova (host:: blindköpa) nån gång! Har inte provat HdP 114 men en diplomatisk spekulation från min sida hade varit: "Dofterna är ej likalydande fast liknande, och väldigt starkt anknutna till varandra pga dofternas tillhörighet i samma genre".Köpte Chergui för ett tag sedan och gillar den skarpt. Den där är ju förstås också på listan men har inte prövat den själv. Jag gillar Hdp 114 väldigt bra men vet inte hur lika/olika dom är. Kanske onödigt att ha båda?
Dessa hänger ju redan löst känns det som
Vad tycker du om denna?
Jag får hem utrustning av @S.L så om du lugnar dig lite så ordnar jag åt dig annarsNu sitter man ändå här som en dåre och funderar på att trycka hem en Chypre Extraordinaire. Kommer dock i det läget splitta av 4 stycken 5 ml så tänker att jag gör en liten intressekoll för att se om någon här är sugen (innan jag kollar FB) innan jag eventuellt beställer.
Hojta i PM om intresse finns!
Jag tar tacksamt emot några droppar för att testa.Jag får hem utrustning av @S.L så om du lugnar dig lite så ordnar jag åt dig annars
De snålar inte med ingredienserna iaf (om man ska lita på fragrantica)... Vilken jävla potpurri.
Spirit of Dubai - Baz:
De snålar inte med ingredienserna iaf (om man ska lita på fragrantica)... Vilken jävla potpurri.
Spirit of Dubai - Baz:
Absolut:
Sen denna som jag kan ha råkat spontanköpa häromdagen:
Bra svar! Det ökade motivationen för Ambra Sultan ytterligare! Är sugen på att blindköpa majuscule eller la participe passe också. Chergui är för övrigt en suvverän blandning av honung, amber, tobak, hö o lite rökelse. Ganska safe som blindbuy om man gillar beskrivningen.Chergui ska jag definitivt prova (host:: blindköpa) nån gång! Har inte provat HdP 114 men en diplomatisk spekulation från min sida hade varit: "Dofterna är ej likalydande fast liknande, och väldigt starkt anknutna till varandra pga dofternas tillhörighet i samma genre".
Med tanke på att du gillar 114 väldigt mycket, så kan det väl inte gå fel med en skvätt av Ambre Sultan?
Len, lite rökig, amber. Alldeles lagom mjuk.