• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Vart köper man Baz? Googlade lite och blev lite fundersam på vad som är bäst?

Har handlat av Parfumaria tidigare. Denna gång köpte jag av Mazzolari men jag har inte fått flarran än så kan inte gå i god för dem riktigt än!

För er Roja-fantaster vad hände här? 😳
A08F62C8-8665-45DD-B34E-D42298E5A28B.jpeg

Längtar tills armbanden blir diskade. Då jävlar ska jag sälja min kollektion till sjukt premiumpris. 😂
Skämt åsido - men vid min senaste beställning av Manhattan så klickade jag hem ett gratis PDLN 3-sample och fick en bekräftelse. Dök någon dag senare upp ett mejl som sa att det samplet var slut och att jag fick välja något annat. Plockade då en PDLN 2 men ångrar att jag inte tänkte på att be dem skicka med ett gäng Apex-armband som plåster på såren. Hade varit så jäkla kul att skicka ett lass av dessa till @Tjabo - Apex största fan. 😂

Jag håller på och sparar ihop veckopengen just nu

Har inte du den redan?

Skämt åsido - men vid min senaste beställning av Manhattan så klickade jag hem ett gratis PDLN 3-sample och fick en bekräftelse. Dök någon dag senare upp ett mejl som sa att det samplet var slut och att jag fick välja något annat. Plockade då en PDLN 2 men ångrar att jag inte tänkte på att be dem skicka med ett gäng Apex-armband som plåster på såren. Hade varit så jäkla kul att skicka ett lass av dessa till @Tjabo - Apex största fan. 😂

Ett oerhört bra sätt att hamna på min shit list! 👀😁

När man har lämning på förskola och barnens pedagoger är doftkänsliga får man dra på parfym efteråt. Då är det skönt att kunna ha med en mindre atomizer och kartongen ger dessutom bra skydd i väskan. 🙂

Första dagen på kontoret i veckan och tänkte därmed bjuda alla kollegor på en doftsensorisk upplevelse med denna PDLN 3.

DACC9987-6509-419E-8188-18F1303B0864.jpeg

När man har lämning på förskola och barnens pedagoger är doftkänsliga får man dra på parfym efteråt. Då är det skönt att kunna ha med en mindre atomizer och kartongen ger dessutom bra skydd i väskan. 🙂

Första dagen på kontoret i veckan och tänkte därmed bjuda alla kollegor på en doftsensorisk upplevelse med denna PDLN 3.

DACC9987-6509-419E-8188-18F1303B0864.jpeg

Kör samma idag! Helvete så bra den är..

6F663196-DFBF-4DCF-9B3F-D00F0FB47134.jpeg

Vad säger du?? Ge den minst en timme så den lagt sig i alla fall 😁 Nu har jag i och för sig inte testat Borneo men nu blir jag orolig… först Chypre Extraordinaire och nu Parisian… Hur ska splittpaketet och Starlight tas emot? 😳

Jag har funderat på målet med min samling några veckor nu och kommit fram till att jag
ska försöka skära ner samlingen till 31 parfymer, en för varje dag. Så jag måste vara hård i vilka
som kvalar in 😁 Parisian gör det inte. Sen får vi se. Men ska köpa, sälja, byta mig fram till en perfekt
31a! Det är målet. Starlight är jättefin, bättre än dallah och moka. Så den har en plats i 31an. Tack!

Jag har funderat på målet med min samling några veckor nu och kommit fram till att jag
ska försöka skära ner samlingen till 31 parfymer, en för varje dag. Så jag måste vara hård i vilka
som kvalar in 😁 Parisian gör det inte. Sen får vi se. Men ska köpa, sälja, byta mig fram till en perfekt
31a! Det är målet. Starlight är jättefin, bättre än dallah och moka. Så den har en plats i 31an. Tack!
Har du Fahrenheit där bland de 31 eller är du en klassisk sosse? ;)

Tillbaka
Topp