Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
+1 på den. Bara bomba med tips. Fanns det en aktuell kod på boozt?Jag hatar black friday. Det är peak idioti. Men med det sagt så är jag en hycklare och kan tänka mig BF tips på parfymer.
Har kört alla tre.Vad är skillnaden mellan edt, edp och parfum för bleu de Chanel? Blir den bättre av högre konc?
Tanken har ju slagit en ett par gånger... Blanda några hundra olika samples med nästan alla noter i världen till ett och se vad det luktar...Någon som testat blanda parfymer? Tex blanda en ett par ml av två olika parfymer.
Tanken har ju slagit en ett par gånger... Blanda några hundra olika samples med nästan alla noter i världen till ett och se vad det luktar...
Oj, det har visst redan blivit testat:
https://www.fragrantica.com/perfume/The-Spirit-of-Dubai/Diwan-44154.html
Om det bara gäller två parfymer så är det ju ganska så vanligt inom "parfymsekten" att spruta dem direkt på huden, ovanpå varandra. "Layering" kallar de det. Funkar helt ok och bara att prova sig fram efter humör. Finns säkert en massa tips på nätet, och vissa i tråden, på bra "makar".Någon som testat blanda parfymer? Tex blanda en ett par ml av två olika parfymer.
De här "The Spirit of Dubai"-snubbarna sparar min själ inte på krutet i deras kreationer... 66 noter. Frågor på det?
Det här är ju faktiskt en rätt bra deal
Elysium Edition Spéciale
Edition Spéciale is a luxurious 100ml presentation of the 50ml Pure Parfum concentration. Discover the sophisticated, fresh Elysium Parfum here,www.rojaparfums.com
KorrektÄr det 100 ml av parfum-versionen i en PC cologne flarra?
Hmm, inte alls dumt! Såg att de har en kombo med oceania också (fast då PC-versionen av Elysium). Har faktiskt aldrig testat PC Elysium. Är den bra?Korrekt
Jag köpte en flaska blint av PC-versionen och testade den en dag innan jag sålde den. Tror det är den där förbannade enbärsdoften som jag inte klickade med.Hmm, inte alls dumt! Såg att de har en kombo med oceania också (fast då PC-versionen av Elysium). Har faktiskt aldrig testat PC Elysium. Är den bra?
Jag köpte en flaska blint av PC-versionen och testade den en dag innan jag sålde den. Tror det är den där förbannade enbärsdoften som jag inte klickade med.
Men sen doftade jag på den igen häromveckan och tyckte helt plötsligt att den var rätt fin... Så jag vet inte vad jag ska svara
Den är ett bra komplement framförallt på sommarhalvåret.Jag klickar helt klart med Elysium parfum. Skulle ju vara mysigt om jag klickade lika bra med PC versionen.
Bortnikoff | rosinaperfumery
Luxury gifts | Rosina Perfumery | rosinaperfumery | Niche perfumes | Athens | Glyfada | Greece | Υψηλή αρωματοποιία | Εκλεκτα αρωματα | Fragrance du Bois | Jeroboam | Xerjoff | Casamorati | Isabey | Violet | Bois | Grossmith | Carthusia | Houbigant | Perris Monte Carlo | Jovoy Paris | Lorenzo...www.rosinaperfumery.com
15% på Bortnikoff med koden: 15BO
25k flarran? Vem fan har lurat i dig det? Herr Corleone eller?DD: Bättre prisvärd parfym per ml får man inte tag i!
Synd att den är diskad. Lika synd som candy aoud som jag också letar efter är diskad o går för 25k flaskan nu, OM man hittar en...
Midnight in Paris VcA
25k flarran? Vem fan har lurat i dig det? Herr Corleone eller?
Jävla röta att de inte verkar ha fått in de nya ”Cologne” versionerna…Bortnikoff | rosinaperfumery
Luxury gifts | Rosina Perfumery | rosinaperfumery | Niche perfumes | Athens | Glyfada | Greece | Υψηλή αρωματοποιία | Εκλεκτα αρωματα | Fragrance du Bois | Jeroboam | Xerjoff | Casamorati | Isabey | Violet | Bois | Grossmith | Carthusia | Houbigant | Perris Monte Carlo | Jovoy Paris | Lorenzo...www.rosinaperfumery.com
15% på Bortnikoff med koden: 15BO
Maffian sitter på alla nu verkar det som.
Eller hittar du en till salu...