Värt att prova, men tänkte mest på first gen med frostade flaskan404
www.parfumo.net
”Swap preferred” är nog förhandlingsbart.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Värt att prova, men tänkte mest på first gen med frostade flaskan404
www.parfumo.net
404
www.parfumo.net
Exchanging for | Roja Kingdom of Saudi Arabia |
Omöjligt ännu mer svår att få tag i
Exchanging for Roja Kingdom of Saudi Arabia
Ah för väldigt ”humana” priserSäljs rätt ofta ändå i den ”hemliga” lila Facebook-gruppen…
Ah för väldigt ”humana” priser
Fick kicken ur den gruppen häromveckan för jag började diskutera Rolex i en tråd Bra för plånboken!
Det är ju 15 procent på allt med koden vi fick idag, om man är registrerad därEn kod på esentica hade ju varit trevligt.
Håll utkik plz, efter både saudi och candySäljs rätt ofta ändå i den ”hemliga” lila Facebook-gruppen…
HAHAHA.Det är ju 15 procent på allt med koden vi fick idag, om man är registrerad där
Håll utkik plz, efter både saudi och candy
För dem som undrar tackade han nej till 1000euro
Grabben på parfumo
Är reggad där men inte fått någon kod.Det är ju 15 procent på allt med koden vi fick idag, om man är registrerad där
Håll utkik plz, efter både saudi och candy
För dem som undrar tackade han nej till 1000euro
Grabben på parfumo
Sorry, kollade mejlet, det står din personliga kod. Så den kanske verkligen är personlig.Är reggad där men inte fått någon kod.
Sorry, kollade mejlet, det står din personliga kod. Så den kanske verkligen är personlig.
När Mediamarkt skriver "personlig kod" så får ju 20 000 pers den, så jag trodde dem menade så.
Men om du vill så kan jag handla åt dig. Eller fråga @Tjabo han har kontakter där
Hoppas den sitter bättre än min flaska (nyinköpt). Sprutade på den för cirka 30 minuter sen. Känner ingenting…DD, äldre La nuit
Prova denna istället!Hoppas den sitter bättre än min flaska (nyinköpt). Sprutade på den för cirka 30 minuter sen. Känner ingenting…
Har redan en flaska! Tycker dofterna skiljer sig åt till viss del. Är vintage-La Nuit likadan i doften också, förutom bättre hållbarhet?
Köpte själv en ny La Nuit för nåt år sedan och sålde vidare den pga dålig performance. Köpte därefter den här som är ifrån ca 2013 (batchcode utskuren) av en pålitlig KS medlem. Känner att doften sitter mycket bättre, även om La Nuit nog alltid varit ganska subtle som doft.Hoppas den sitter bättre än min flaska (nyinköpt). Sprutade på den för cirka 30 minuter sen. Känner ingenting…
Klart viss skillnad men bättre än den urvattnade versionen av originaletKöpte själv en ny La Nuit för nåt år sedan och sålde vidare den pga dålig performance. Köpte därefter den här som är ifrån ca 2013 (batchcode utskuren) av en pålitlig KS medlem. Känner att doften sitter mycket bättre, även om La Nuit nog alltid varit ganska subtle som doft.
Har testat bleu de electrique vid ett tillfälle, och har för mig att det var viss skillnad...
Absolut! Nuvarande version av La nuit känns meningslös när den försvinner efter 30 min...Klart viss skillnad men bättre än den urvattnade versionen av originalet
Fan, glömde ju gentlemanna versionen av TL:
Samma tema men utfört på ett helt annat sätt.
Bästa stället att hitta Daniel Josier Green Leather, är det på https://www.theperfumerybarcelona.com/en/producto/daniel-josier-green-leather/Dyr
Billig
Den sistnämnda är ruskigt mycket pang för pengen
Haha... Fragrantica ändå på liknande dofter.Dagens!
Haha... Fragrantica ändå på liknande dofter.
Dagens!