Stämmer! Även diskade Bahrain!
Märkligt att han inte tar tillbaka dem givet deras popularitet nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stämmer! Även diskade Bahrain!
Jättemärkligt när han ändå skitit i de blå skåpet med Apex, re-releaser i billligare varianter, 50% rea på de bästa parfymerna för att kunna sälja fler osv!Märkligt att han inte tar tillbaka dem givet deras popularitet nu
Jättemärkligt när han ändå skitit i de blå skåpet med Apex, re-releaser i billligare varianter, 50% rea på de bästa parfymerna för att kunna sälja fler osv!
Släpps 2 år senare i EDP-version i bundle med en Invicta och biljetter till meet & greet med Roja över Zoom!Och snart är det säkert diskning av Sweetie aoud
Någon som vet om det är legit och smidigt att handla från:
The Roja Dove Haute Parfumerie
Shop the most elusive and desirable fragrances that the world has to offer, all curated by Master Perfumer Roja Dove. Shop Online or visit us in the heart of London, on the sixth floor of HARRODS in the Salon de Parfums.rojadovehauteparfumerie.com
Edit: köpt! Vi får se om det är smidigt nu
Mer segt att inte ha en riktig Roja AD i Sverige så slapp man alla sidor och frakt krångel, men sossarna får som dem vill...Inga konstigheter, bara segt att behöva betala moms och tull. Chypre Extraordinare är stört bra
Dags att ge sig in i parfym-branschen? Vad slår en lyxig doft under en recession?Mer segt att inte ha en riktig Roja AD i Sverige så slapp man alla sidor och frakt krångel, men sossarna får som dem vill...
Haha, du talar som en riktig sosse broderDags att ge sig in i parfym-branschen? Vad slår en lyxig doft under en recession?
Jag är inne på min sista vecka i Mexiko.
Det är varmt som tusan oavsett om det är morgon, dag eller kväll, m.a.o. så jädra najs
Jag hade packat med mig mestadels somriga dofter som jag trodde skulle funka bra här. Men fasiken där hade jag fel.
Alla dagarna har jag pepprat 20-tal sprut med:
Dior Homme Cologne (min favorit sommar doft)
D&G LBF
PDM Sedley
John Varvatos Artisan Pure osv osv
Men fasiken… Ingen av dessa varar längre än 10-30 minuter på mig där jag befinner mig, där det är varmt & hög fuktighet 24/7.
Knappt någon skin scent alls
Men idag så bestämde jag mig för att köra ”all in” och köra med Diors Oud Ispahan inför middagen.
Trodde som vanligt att den inte heller skulle kännas efter 30 min, men ack så hade jag fel där.
Denna projicerar mycket fint i värmen… Och länge
Whiffarna dyker upp mer och mer och blir bara bättre och bättre med tiden.
Jag är så exhalterad av att äntligen får njuta av en fin parfym, efter att ha varit bortrest över 1 vecka.
Frugan tycker jag har blivit knäpp och tycker även att jag luktar skit. Hon hatar i princip allt med oud & / eller ros i
Min läxa blir hur som helst att jag ska till min nästa utlandsresa (oftast till värmen) packa med flera tunga dofter som enligt mig funkar bra i värmen
M.a.o. såna dofter som frugan hatar
Mycket bra, man får prova sig fram
Men jag tror din kamera är trasig eller något, för jag ser ingen Roja på bilden???
En semester utan en Roja är ju som att bo i Brandbergen utan kniv. Ologiskt.
Mer segt att inte ha en riktig Roja AD i Sverige så slapp man alla sidor och frakt krångel, men sossarna får som dem vill...
Med tanke på hur mycket du köpt, och kommer köpa, lär du snart få en meet and greet över Zoom personligen med Roger himself. Perfekt tillfälle att be honom öppna en Stockholms butik
”En Roja jag inte har”… jag har en special edition men det står CK in2u på den och är från 2007. Alla andra har du väl?På tal om köp, här är dagens fångst direkt från Roja Dove
Triple crown och en till Candy, älskar Candy!
Men Britannia är riktigt fin, rekommenderar jag alla att prova.
Har nu en extra Diaghilev jag vill byta mot någon annan Roja jag inte har.
Samt en liten Haute luxe tavel size. Någon som vill byta mot något?
”En Roja jag inte har”… jag har en special edition men det står CK in2u på den och är från 2007. Alla andra har du väl?
Diaghilev |
Midsummer |
Musk aoud |
Sweetie Aoud |
Haute Luxe |
Scandal |
Candy aoud |
Qatar |
Nüwa |
Brittania |
Chypre |
#31På tal om köp, här är dagens fångst direkt från Roja Dove
Triple crown och en till Candy, älskar Candy!
Men Britannia är riktigt fin, rekommenderar jag alla att prova.
Har nu en extra Diaghilev jag vill byta mot någon annan Roja jag inte har.
Samt en liten Haute luxe tavel size. Någon som vill byta mot något?
Sossarnas värsta mardröm!Börjar känna mig som en ärke-sosse med min enstaka flaska Creed när Roja rullar in stup i kvarten.
Sossarnas värsta mardröm!
Sossarnas värsta mardröm!
Jag har många parfymer, men inte så många Roja.
Byter gärna mot någon som jag inte har. Har dem här:
Diaghilev Midsummer Musk aoud Sweetie Aoud Haute Luxe Scandal Candy aoud Qatar Nüwa Brittania Chypre
Verkar intressant... Av någon anledning brukar du fånga mitt intresse just genom Issey Miyake, som jag själv aldrig haft något ifrån. Sist var det Nuit d'Issey PotN, och nu denna. Är båda Amber-fokuserade eller vad säger du? Men kanske framförallt, när det gäller dig, går de att få tag i nya? PotN var ju lite sisådär att få fatt i till sosse-priser...