G.Clooney
Basic
DD - Blev Bortnikoff för mig med imorse...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte testat så många men alla jag har testat har haft dunder-performance.Hur går tankarna kring Mancera? Är sugen på att testa Aoud Vanille men hittar inga samples så det lutar åt ett blindköp. Har Cedrat Boise sedan tidigare och tycker att den är mycket prisvärd.
![]()
Jag använder mancera auod line och den är ett monster. En otrolig doftHur går tankarna kring Mancera? Är sugen på att testa Aoud Vanille men hittar inga samples så det lutar åt ett blindköp. Har Cedrat Boise sedan tidigare och tycker att den är mycket prisvärd.
![]()
Hört bra om detta "cheapie" märkeGod parfym. Men jag la ett par sprut för mycket av denna runt halsen innan gymmet. Har duschat och tvättat hals och nacke ordentligt med duschtvål. Doften är fortfarande kvar, hur får man bort det?
![]()
Just denna är otroligt bra. Tycker det är nischkvalité på den. 2-3 sprut räcker 12h+ dygn.Hört bra om detta "cheapie" märke
Var brukar ni beställa designers? Letar nämligen efter en ultra male.
![]()
Jag ogillade den ju faktiskt skarpt första gången jag köpte den, då i PC formatet.Bad är folks känslor kring Roja Elysium? Jag vill ju gärna ogilla den men varje gång jag tar på mig den så gillar jag den. Hatar ju hajpade dofter.
Jag råkade köpa den där ltd versionen på 100 ml i PC cologne flarra men som ändå är parfum.
Alla får svara utom @Notorious Niklas. Han är en Elysium hater.
![]()
Hahaha! Den är fin, helt klart men rätt tråkig mot allt annat godis som finns!Bad är folks känslor kring Roja Elysium? Jag vill ju gärna ogilla den men varje gång jag tar på mig den så gillar jag den. Hatar ju hajpade dofter.
Jag råkade köpa den där ltd versionen på 100 ml i PC cologne flarra men som ändå är parfum.
![]()
Den står nog närmast på min inköpslista, mycket bra!Sol, fettisdagen och Burlington. Hur ska vi göra den här dagen bättre?
![]()
Bad är folks känslor kring Roja Elysium? Jag vill ju gärna ogilla den men varje gång jag tar på mig den så gillar jag den. Hatar ju hajpade dofter.
![]()
Kör denna som KD. Otroligt mångfacetterad doft. Emellanåt Heritage, emellanåt mintigt te
Bra men 5K för en kontorsfreshie? Hade hellre kört Aventus Cologne![]()
Hahaha! Den är fin, helt klart men rätt tråkig mot allt annat godis som finns!
Bra men 5K för en kontorsfreshie? Hade hellre kört Aventus Cologne![]()