Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Efter att ha rånat @Tjabo samt sökt med ljus och lykta är jag med i matchen igen och fler är på G in! Träkork ska tydligen vara viktigt enligt vissa så lika bra att vara på den säkra sidan!
![]()
Har inte testat den ännu men har split på träkorks-Triad och den är sanslöst bra, växt rejält på mig och numer landat i toppskiktet av ros/ouds, i tuff jäkla konkurrens.Och så var det den lilla detaljen kring hur var den dååååå? Och hur upplever du Fakhama?
Efter att ha rånat @Tjabo samt sökt med ljus och lykta är jag med i matchen igen och fler är på G in! Träkork ska tydligen vara viktigt enligt vissa så lika bra att vara på den säkra sidan!
![]()
Verkligen! Fick sample från dig för ett bra tag sedan som jag hushållit med fram till nu!Oud Monarch är jobbigt bra!
Har inte testat den ännu men har split på träkorks-Triad och den är sanslöst bra, växt rejält på mig och numer landat i toppskiktet av ros/ouds, i tuff jäkla konkurrens.
Fakhama blir om en stund efter kvällsduschen!![]()
Väääldigt fin! Intressant resa med många olika ansikten från applicering till slut. Drydownen är ungefär som om Narjesi och Diwan fått barnBerätta gärna vad du tycker om Fakhama!
Väääldigt fin! Intressant resa med många olika ansikten från applicering till slut. Drydownen är ungefär som om Narjesi och Diwan fått barn![]()
Hur är denna??I dag blir det en tur till Malaga så det får bli denna goding idag….![]()
Har förflyttat hela sommarkollektion med TF hit till Nerja och här gör dom sig helt perfekt. Denna tycker jag håller förvånadasvärt bra dessutom. Känner den fortfarande efter en hel dag. En av dom bättre TF.Hur är denna??
Hur är den mot Neroli portofino?Har förflyttat hela sommarkollektion med TF hit till Nerja och här gör dom sig helt perfekt. Denna tycker jag håller förvånadasvärt bra dessutom. Känner den fortfarande efter en hel dag. En av dom bättre TF.
Discontinued, om jag ej missminner mig?Har förflyttat hela sommarkollektion med TF hit till Nerja och här gör dom sig helt perfekt. Denna tycker jag håller förvånadasvärt bra dessutom. Känner den fortfarande efter en hel dag. En av dom bättre TF.
Har förflyttat hela sommarkollektion med TF hit till Nerja och här gör dom sig helt perfekt. Denna tycker jag håller förvånadasvärt bra dessutom. Känner den fortfarande efter en hel dag. En av dom bättre TF.
De brukar väl alltid köra Valentines rea?Fick hem några ml FM The Moon
![]()
Nästa är då vänta in rea på Spray Parfums![]()
Får hålla tummarnaDe brukar väl alltid köra Valentines rea?
Får hålla tummarna![]()