• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Dagens doft: Penhaligons Sartorial
CF38287A-CB5D-4074-B8B9-C71791EE3BF6.jpeg

När @Tjabo slajdar in i DM kl. 04:14 med sitt enabler-beteende och tipsar om parfymannonser så kan man inte göra annat än att slå till… En väldigt sällsynt rackare som ska bli väldigt spännande att prova!

Roja - Kingdom of Saudi Arabia 🇸🇦

0402025C-37B2-4B01-AD39-827827F48792.jpeg
Efter att ha bekantat mig med den under helgen kan jag meddela att performance är galet bra och att den är vääääldigt lik Candy Aoud på alla sätt och vis, lite mindre harsh i öppningen och lite lenare på ouden över lag. Allt som allt, grym!

Efter att ha bekantat mig med den under helgen kan jag meddela att performance är galet bra och att den är vääääldigt lik Candy Aoud på alla sätt och vis, lite mindre harsh i öppningen och lite lenare på ouden över lag. Allt som allt, grym!
Var du tvungen att blanda in Candy, nu måste jag leta på en Saudi också 😭:p😅
Grattis till ett bra fynd!

Min top 5 just nu:
Candy Aoud
Blue sapphire
Plum japonais
L'orpheline
The dreamer

Senast ändrad:
Vänner,

Torero av BTV är ett MÄSTERVERK. Faaaan. Nästan 11K för flaska…vad gör man?

Tobacco Sapphire är en ovanlig tobaksdoft - måste testas mer men är ingen keeper.

Tiangou kan jag inte placera riktigt. Måste fundera lite.

Hmm, köpte en ny doft åt frugan idag och dumt nog ingen till mig själv… men han sniffa lite på Sweetie Aoud.

Har ett stort behov av att dofta nybakt bröd nu. Får mig också att tänka att Candy Aoud också måste testas 🙈 dags att gå på splitjakt igen!

Testade också Burlington som jag tidigare avfärdat. Tyckte att den var en riktigt bra rackare idag. Måste vara solen och plusgraderna som dimmat mitt omdöme idag eller molnen som gjorde att allt var dåligt senast.

Personalen på NK ringde till tjejen och sa att det fanns en Tuxedo att hämta 🙂 Så i fredags kom hon hem med den här till mig!

82527393-6984-4A93-8922-EDC97C885F18.jpeg
Hur känns den? Jag är så snål att använda min pga att jag inte orkar köa för min nästa. Skulle kunna vara OPG med den där vinterhalvåret. Men behöver fler flarror. Kör mest Moustache nu när jag vill ha känslan, nästan samma. 🙂

Testade också Burlington som jag tidigare avfärdat. Tyckte att den var en riktigt bra rackare idag. Måste vara solen och plusgraderna som dimmat mitt omdöme idag eller molnen som gjorde att allt var dåligt senast.
Älskar Burlingtons toppnoter. Hatar dock drydownen. Schizofren doft… (eller så är det jag som är schizofren)

Inte helt fel att komma hem till detta:

Bvlgari pour homme
L’eau D’Issey pour homme
Oud Imperial - Perris
AdP - Note di Colonia III
Rose de Mai - Perris
Rose de Taif - Perris

Nu känns kylan helt överkomlig.

25545D36-A420-4D2A-9906-CB18F1697169.jpeg

Hittade det här plastskräpet på Bangkoks flygplats också:

28172AB2-E712-4370-9671-BBD6F17A24AF.jpeg

Tillbaka