Jag kan rekommendera Chariot, fire sapphire och blue sapphire![]()
Blue sapphire har jag såklart redan. Topp 5 i min bok. Fire är kanon, Chariot likaså. Synd att huset är såna enorma rövhattar för de har en hel del fina dofter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag kan rekommendera Chariot, fire sapphire och blue sapphire![]()
Efter att ha bekantat mig med den under helgen kan jag meddela att performance är galet bra och att den är vääääldigt lik Candy Aoud på alla sätt och vis, lite mindre harsh i öppningen och lite lenare på ouden över lag. Allt som allt, grym!När @Tjabo slajdar in i DM kl. 04:14 med sitt enabler-beteende och tipsar om parfymannonser så kan man inte göra annat än att slå till… En väldigt sällsynt rackare som ska bli väldigt spännande att prova!
Roja - Kingdom of Saudi Arabia
![]()
Var du tvungen att blanda in Candy, nu måste jag leta på en Saudi ocksåEfter att ha bekantat mig med den under helgen kan jag meddela att performance är galet bra och att den är vääääldigt lik Candy Aoud på alla sätt och vis, lite mindre harsh i öppningen och lite lenare på ouden över lag. Allt som allt, grym!
Efter att ha bekantat mig med den under helgen kan jag meddela att performance är galet bra och att den är vääääldigt lik Candy Aoud på alla sätt och vis, lite mindre harsh i öppningen och lite lenare på ouden över lag. Allt som allt, grym!
Den där är så bra
Jag går inte ut utan och glömmer jag finns det allt som oftast ngn liten tester i datorväskan eller bilen.Är jag den enda som likt klockor känner mig för naken utan att bära en doft?
Utan klocka och parfym känner mig helt tom....
Är jag den enda som likt klockor känner mig för naken utan att bära en doft?
Utan klocka och parfym känner mig helt tom....
Varit förkyld i två veckor, tappat luktsinnet helt.Har dekanter liggandes på jobbet utav den orsaken..
Hur känns den? Jag är så snål att använda min pga att jag inte orkar köa för min nästa. Skulle kunna vara OPG med den där vinterhalvåret. Men behöver fler flarror. Kör mest Moustache nu när jag vill ha känslan, nästan samma.Personalen på NK ringde till tjejen och sa att det fanns en Tuxedo att hämtaSå i fredags kom hon hem med den här till mig!
![]()
Burlington känns lite Ullared?Testade också Burlington som jag tidigare avfärdat. Tyckte att den var en riktigt bra rackare idag. Måste vara solen och plusgraderna som dimmat mitt omdöme idag eller molnen som gjorde att allt var dåligt senast.
HahahahaBurlington känns lite Ullared?
Men det är bara vad jag tycker![]()
Burlington är dagsform för mig, ibland gillar jag den och ibland är verkligen bara meh! Hal rackare!Burlington känns lite Ullared?
Men det är bara vad jag tycker![]()
Knip game&watch ocksåÄr på Öppna Hjärtat second hand och ser till min förvåning denna bakom disken
![]()
Funderade på vad det var för nåtKnip game&watch också.
Nostalgi…..Funderade på vad det var för nåt![]()
Vad kostade spelet? Jag har nästan lika många g&w som parfymer.Funderade på vad det var för nåt![]()
Respekt…..Vad kostade spelet? Jag har nästan lika många g&w som parfymer.
Älskar Burlingtons toppnoter. Hatar dock drydownen. Schizofren doft… (eller så är det jag som är schizofren)Testade också Burlington som jag tidigare avfärdat. Tyckte att den var en riktigt bra rackare idag. Måste vara solen och plusgraderna som dimmat mitt omdöme idag eller molnen som gjorde att allt var dåligt senast.
400 krVad kostade spelet? Jag har nästan lika många g&w som parfymer.