Vågar jag få upp mina förhoppningar? Någon som vet något?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Parisian 2.0Vågar jag få upp mina förhoppningar? Någon som vet något?
![]()
HAHA han är verkligen speziaaaaal!
Vårkänslor, bästa vårdoften? Performamce och sillage är viktigt!!!! Kör Adg Edp atm. Funkar fint. Men vill ha meeeer
Taack, har testat flera Roja men inte fastnat för någon av dem.Viktigt på vilket sätt? Luktar så mycket som möjligt eller?
Två bra vår-dofter är (priset oaktat, det är horribelt)
Roja - Elysium
Roja - Burlington
Ingen är något prestationsmonster dock. Bra longevity men Roja har sällan monster-sillage.
Andra fina:
Nishane - Ambra Calabria
MDCI - Invision barbare
MDCI - Barbier Tangier
Boadicea The Victorious - Vetiver Imperial
Perris Monte Carlo - Mandarino di Sicilia
Roja - A midsummer dream
Vet inte om det är en ltd ed eller en photoshop/fake. Vanliga flaskan har inte den korken iaf.HAHA han är verkligen speziaaaaal!
Från mannen som luktar på sin egen spunk i dokumentären om honom själv (och lurar kameramannen att göra detsamma) - förvånar ingenting mig.Vet inte om det är en ltd ed eller en photoshop/fake. Vanliga flaskan har inte den korken iaf.
Är en Limited Edition-flaska.Vet inte om det är en ltd ed eller en photoshop/fake. Vanliga flaskan har inte den korken iaf.
Från mannen som luktar på sin egen spunk i dokumentären om honom själv (och lurar kameramannen att göra detsamma) - förvånar ingenting mig.
För mig nytt brand "Reine de Saba", finns tydligen (nästan enbart?) i Paris, ngn som varit förbi?
(ska till Paris snart så hoppas ha tid att gå förbi, ligger tydligen i närheten av Harb's som tipsats om tidigare i tråden.)
Enligt deras instagram här: 24 Rue Marbeuf, 75008 ParisVart ligger det? Lyckas inte hitta…
Vart ligger det? Lyckas inte hitta…
Ja, kollade (mest för skojs skull) på Bristol, Peninsula, Ritz, Le Meurice, George V när jag letade runt efter hotell, men 5 nätter där blir ju rätt svettigtApropå Paris, sköna hotellpriser nu. Bristol brukade ligga runt 10/natt. Nu: 21. Ändå rimligt.
Ja, kollade (mest för skojs skull) på Bristol, Peninsula, Ritz, Le Meurice, George V när jag letade runt efter hotell, men 5 nätter där blir ju rätt svettigt(även med "stora parfymtrådens" mått mätt).
Jag letade som fan och landade till slut i ett boutique hotel i 16:e som jag tyckte verkade trevligt (för ngnstans 3500 per natt).
Dyrt, JA, och ännu värre med växlingskursen. Hotellet vi har nu är rätt litet (bara 8-12 rum ngnting) och har inte spa/gym, men såg jäkligt coolt ut.Låter som vi letar efter liknande. Vill ha spa/gym också och då blir det typ 4,5 ish. Men Paris har blivit löjligt dyrt?
Dyrt, JA, och ännu värre med växlingskursen. Hotellet vi har nu är rätt litet (bara 8-12 rum ngnting) och har inte spa/gym, men såg jäkligt coolt ut.
Men för min del blev det ändå Paris, jag började kolla på Amsterdam men där fanns ju inte ett enda vettigt hotell centralt under 5-6k per natt (och då var det ändå långt från någon överflödig lyx), så gav upp och köpte flyg till Paris istället. (Hörde sen i efterhand att det tydligen är typ B&B som gäller i centrala Amsteram, vet inte om det stämmer)