Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är inte dum men mer din stilVad tyckte du om Tobacco sapphire?
När det är förbaskat varmt:Kommer att spendera ett gäng månader
i Florida. Tips på fräscha allround dofter för väldans varmt väder? So far har jag (och som jag gillar)
Frapin - L’Humaniste
ADP - arancia
TF - Mandarino
TDH - Eau Givree
DG - Light blue eau Intense
Sean John - 3AM (no joke!)Kommer att spendera ett gäng månader
i Florida. Tips på fräscha allround dofter för väldans varmt väder? So far har jag (och som jag gillar)
Frapin - L’Humaniste
ADP - arancia
TF - Mandarino
TDH - Eau Givree
Kommer att spendera ett gäng månader
Frapin - L’Humaniste
ADP - arancia
TF - Mandarino
TDH - Eau Givree
Vad hade du förväntat dig?OK, då har jag fått hem och testat MV Augusta. Detta var inte alls vad jag trodde och det blir bara en användning![]()
Mer läder, mindre bensin, mer Bergamot, mindre labdanum. Nu är ju MV Augusta en motorcykeltillverkare så den nästan mekaniska bensin/olje/skruvfett-doften är nog inte fel utan det är jag som läst in annat i noterna.Vad hade du förväntat dig?
Blev sugen på en Fougere Royale ändå när jag fick mailet. Övertyga mig igen om att det är ett dåligt köp!
Jag tyckte kopplingen till motorcykeltillverkaren MV Augusta var precis vad man kunde förvänta sig. Nästan så man stod på fabriksgolvet själv och kände lukten av gummi och bensin.Mer läder, mindre bensin, mer Bergamot, mindre labdanum. Nu är ju MV Augusta en motorcykeltillverkare så den nästan mekaniska bensin/olje/skruvfett-doften är nog inte fel utan det är jag som läst in annat i noterna.
Dagens parfym, blev ca 12 sprut av denna.
![]()
Det är väl deras nyaste släpp?![]()
![]()
Le Male Elixir Jean Paul Gaultier For Men
Jean Paul Gaultier Le Male Elixir is a new fragrance for men launched in 2023 under Le Male collection.ifragranceofficial.com
![]()
Ja, men mig veterligen har den ännu inte kommit ut på marknaden.Det är väl deras nyaste släpp?
Finns recensioner ute?Ja, men mig veterligen har den ännu inte kommit ut på marknaden.