Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väntar också på några Roja från Notino..
Vackert! Diaghilev som KD?
Bästa Parfym-butiken i sthlm? Är det NK som gäller eller?
Så blev det!Vackert! Diaghilev som KD?![]()
Kan inte Amsterdam alls ärligt talat. Var där rätt mycket en period för nåt år sen men då hade vi lägenhet via jobbet.
Dessa butiker tänkte jag dra igenom denna vända i Paris:
Reine de Saba
24 Rue Marbeuf, 75008 Paris
Henry Jacques
2 Avenue Montaigne 75008, Paris France
Fragonard
Fragonard Perfume Museum
9 Rue Scribe
75009 Paris
Diptyque
34 Boulevard Saint Germain
75005 Paris
Nose
20 rue Bachaumont
75002 Paris
La Maison Guerlain
68, avenue des Champs-Élysées
75008 Paris
Annick Goutal
16 rue de Bellechasse
75007 Paris
Serge lutens
Palais Royal
Parfymaffär
142 Gal de Valois · +33 1 49 27 09 09
Dior
Adress: 40 Bd Haussmann, 75009 Paris, France
Öppettider: Monday–Saturday 10 am to 8.30 pm, Sunday from 11 am to 8 pm
Telefonnummer: +33 1 42 82 34 56
Jovoy
4 rue de Castiglione 75001 Paris
Sens unique
13 Rue du Roi de Sicile 75004 Paris France
Överväger att addera Dyptique och kanske någon till också. Säg till om du hittar nåt guldkorn som jag missat!
Galet sossigt att inte ha ett travel case.Skön nivå ändå. T.o.m @Sthlm-Nicklas får väl anses halvt sossig jämfört med de som köper dessa resefodral till sina parfymer?
![]()
Bra lista, kan bli att jag snor ngra från den
Harb's ska jag försöka ta mig förbi oxå, var väl du som tipsade om den tidigare i tråden.
Vanliga eller extrait?Riktig nuclear bomb
Vanliga faktiskt..bland de starkaste dofter jag testatVanliga eller extrait?
Har alltid tyckt att den haft en speciell performance, har ofta trott att ”nu är den helt borta” och plötsligt kommer en stark ”pust” igen och den är uppenbarligen kvar i matchen.Vanliga faktiskt..bland de starkaste dofter jag testat
Dagens doft: Bentley for Men Intense.
Vet inte riktigt vad jag tycker om den här. Emellanåt doftar den rom och mysigt, sedan blir den aningen för skarp och konstgjord.
![]()
Den där måste jag sampla sen, låter grym!
Ruggigt bra på ett konstigt sättDen där måste jag sampla sen, låter grym!
Har man väl sagt i minst ett år? Verkar ju korkat av Prada dessutomNågon annan som hört att Prada L’homme ska diskas? Jag förutsätter att det bara var ett dumt rykte, men skadar inte att fråga, ifall man nu behöver bunkra…
Den där måste jag sampla sen, låter grym!
Finns bara en lösning - avsäg dig bekantskapen
Svarar mig själv, det måste rimligen vara 5ml dekanter.Spaningsfråga, är det någon som vet hur många ml dessa dekanter från Ecuacion Natural rymmer?
![]()
Har några liggande som jag skulle vilja använda men är inte helt säker på storleken så tänkte fråga här innan jag börjar experimentera…
De ser rätt rejäla ut men när man plockar av höljet så är min slutsats att det bör vara 5ml!Svarar mig själv, det måste rimligen vara 5ml dekanter.
Yes 5mlSvarar mig själv, det måste rimligen vara 5ml dekanter.
Precis, klurade först på om de kanske var 7.5ml men höljet luras lite och alla EN dekanter är på 5ml på deras hemsida (samples oaktat).De ser rätt rejäla ut men när man plockar av höljet så är min slutsats att det bör vara 5ml!