G.Clooney
Basic
Där fick du jävlar i det en riktigt bra bild!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Där fick du jävlar i det en riktigt bra bild!
Även en blind höna…Där fick du jävlar i det en riktigt bra bild!
Alla dina bilder är grymma!Även en blind höna…![]()
Och så nån kommentar kring hur den överprissa…eh…magiska doften faktiskt eh luktar o så…DDD: Dagens dopdoft
Roja - Semi-Bespoke 24
![]()
Haha! Den är bra, riktigt bra. Blommig och luftigt söt på ett fruktigt och bärigt sätt med en väldigt elegant bas på trä, ekmossa och len musk. Men alldeles för dyr, så klart!Och så nån kommentar kring hur den överprissa…eh…magiska doften faktiskt eh luktar o så…
Doraphilia - Sexuoerotic arousal and fetishistic fondness for the smell and feel of animal skin, fur, and leather. Etymology: From dora , skin, philia , attachment to. See also: flyphephilia (arousal from touching skin, hair, leather, fur or fabric).
"This is my take on a classic vintage leather scent. This is what I always wanted to have as a glamourous, retro, animalic, powdery and very elegant perfume that smells boldly like leather and maybe evoking a fur coat too..."
Undrar samma sak. Köpte den senare, och det är ju bara den som erbjuds numera. Samma fenomen på fraggan finns på flera inom Dior's "finlinje. Även Chanels "finlinjer" är där många dubletter. TROR att det har att göra med att de bytt parfymör inom huset, typ F. Demachy var creative director när nuvarande Ambre Nuit (exempelvis) togs fram... Kommer säkert bli samma sak igen nu när Kurkdjian är creative director. Tror jag, utan att veta.Vad är det för skillnad på dessa?
Varför finns det två olika fragrantica sidor för samma parfym? Om man läser kommentarer så verkar det aldrig som 2009 versionen egentligen discontinueades men att ev hela serien nylanserades 2018? (men oxå enligt kommentarer så ska det inte ha skett ngn omformulering men ändå är doftprofilen (bilderna på fragrantica) rätt olika)
Collab med?Nytt på g från Bortnikoff,
![]()
Coolt! Låter som hit or miss
Bettar på ”miss” för min del.Coolt! Låter som hit or miss![]()
Bettar på ”miss” för min del.
Levde släppet upp till förväntningarna?Vågar jag få upp mina förhoppningar? Någon som vet något?
![]()
Kan ju inte vara sämre än PM iallafall…Levde släppet upp till förväntningarna?
![]()
Någon här som har tips på hur jag kan mäta återstående mängd i en PDM flaska?
Levde släppet upp till förväntningarna?
![]()
Ja, funkade inte. Kan förövrigt vara bra att nämna att det är en Layton 75ml flaska.Testat hålla en stark ficklampa på baksidan av den?
Testade på min layton med bara mobillampan och fungerade. Fungerade även på kolsvarta Carlisle-flaskan. Släck ljuset och kolla i badrummet.Ja, funkade inte. Kan förövrigt vara bra att nämna att det är en Layton 75ml flaska.