• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

DD:
28C85221-B758-4D89-89E2-6C7C5A56BE01.jpeg

Har helt missat denna, är den bra?
Ja, den är bra. Elegant och mjuk som fanken trots enbär & lavendel tack vare filon/amber/vanilj, kanske tenoten också. Lite av en nischversion av L”Occitane Eau des Baux men mjukare/bättre. Håller bra också, lagom projektion som jag upplever den. Inte för att de liknar varandra så mycket men nåt får mig att tro att om man gillar Royal Oud så kommer man gilla Lothair.

Ja, den är bra. Elegant och mjuk som fanken trots enbär & lavendel tack vare filon/amber/vanilj, kanske tenoten också. Lite av en nischversion av L”Occitane Eau des Baux men mjukare/bättre. Håller bra också, lagom projektion som jag upplever den. Inte för att de liknar varandra så mycket men nåt får mig att tro att om man gillar Royal Oud så kommer man gilla Lothair.
Intressant, låter som man skulle prova den.
Borde passa på kontoret...

Mycket gångbar kontorsdoft, inget för helgkvällarna när man vill ta ut svängarna lite mer.
Jag jobbar hemma typ 4 av 5 dagar i veckan. För det mesta så är det otroligt tråkigt, vissa dagar på gränsen till deppigt. Det som är positivt är dock att jag kan ta ut svängarna med parfymerna varje dag 😂

Idag blev Boadicea Nebulous från ett sample. Frugan tyckte INTE att det luktade som 1550€! Själv så vet jag inte vad jag tycker om Ouden i början… osäker! Men drydown är fin floral

Tillbaka
Topp